Kate's Journal

Saturday, February 09, 2008

8.2.
Tak nakonec jsem si benchik a s tim i celý hrudník odjela v pátek, ikdyž Kuba říkal, že by to viděl na sobotu.........už jsem natom asi závislá :o) Ale trénink šupa...síly bylo, že bych mohla rozdávat:)
Bez toho trika mi to stejně jde líp a mám z toho lepší pocit než v něm..

Orbitrack 30min

Benchpress
10opak/45kg
8opak/55kg
5opak/65kg
4opak/75kg
3opak/85kg
3opak/90kg
3opak/90kg
5opak/80kg
10opa/60kg

Něco málo z tréninku benche


Tlaky s jč 10/28 7/30 6/35 7/35
Rozpažky přes kladky 3x12
Pullover 15/26 12/26 12/26

Dnes proběhl před tréninkem(možná proto byla ta energie:o)) menší relax v solné jeskyni, kde bych mohla strávit snad celý den :) Opravdu kdo tam ještě nebyl, měl by to napravit:) Doporučuji především těm, co jsou v každodenním stresu..

5 Comments:

  • At 8:52 AM , Anonymous Anonymous said...

    thewildehorse

     
  • At 12:36 PM , Anonymous Anonymous said...

    Oh wow you're bench pressing is amazing. You go for it girl. I think You are great.

     
  • At 12:48 PM , Blogger Kathy said...

    Thanks Steve..i would be more better:)
    Thanks for your sweet letter..xox

     
  • At 2:30 PM , Anonymous Anonymous said...

    Wish you all the best and much more.
    Good bye, Kat.
    Paul

     
  • At 8:08 AM , Anonymous Anonymous said...

    super most...to by moje pater nezvladla...fakt nevim jak vam to pomaha asi bych to mel zacit taky trenovat kdyz to delate vsici

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home