Kate's Journal

Thursday, January 17, 2008

Katka doporučuje:

Včera jsem si zakoupila tento protein 100% Whey Delite od firmy Scitec Nutrition příchut čokoláda MOCCA, abych netroškařila rovnou 5kg balení:o) Překvapil mě nejen složením, ale i chutí...
Obsahuje 79% proteinů. Základním surovinovým zdrojem je výhradně mléčná syrovátka. Obsažený protein je získaný Ultra mikrofiltračním procesem z bílkovin mléčné syrovátky. Je to enzymaticky čištěný doplněk výživy s nízkým obsahem tuků a laktózy, který je uzpůsoben pro maximální využití Vašim trávicím ústrojím. 100% WHEY DELITE je pro svaly 100% využitelný. Obsah esenciálních aminokyselin a taktéž obsah anabolicky působících aminokyselin s vázaným řetězcem je velmi vysoký. V zájmu zabránění katabolickým procesům je obohacen také velkým množstvím glutaminu. V každé dávce je obsaženo 3,5g glutaminu!!! 100% WHEY delite obsahuje v každé dávce 4,5g BCAA.

Složení v 1 dávce (24g):

  • bílkoviny 19g
  • uhlohydráty 1,4g
  • tuky 2g


Mimo jiné doporučuji i jiné výrobky od firmy SCITEC jako je 100%Whey Protein, Protein Delite, BCAA- Nitrox, Glutamin, Protein Boost (protein. tyčinky)...aj...pokud byjste měl někdo zájem o výrobky Scitec, písněte mi na mail...obratem vám zašlu ceny, takové, které jinde na trhu nenajdete...:) Složení veškerých výrobku nalezenete např. zde (vše ale v angličtině): http://www.scitecsupplements.com/

4 Comments:

  • At 10:31 AM , Anonymous Anonymous said...

    Čauky Káťo, kdy dáme trénink společný, jak mi avízoval Roman? Nechceš dát zítra u nás v GATU?
    Monika

     
  • At 11:29 AM , Blogger Kathy said...

    Ahoj Móňo:)Zítra jsem na tréninku v Praze, ale o víkendu třeba...moc ráda:)Jak to mas tento víkend s rozdelenim treninku a tak:)?

     
  • At 12:39 PM , Anonymous Anonymous said...

    V sobotu jsem ve fitku za barem, to dobrej trénink nehrozí a v neděli jdu, ale mimo otvíračku zkoušet se Zbynďou dres...
    V týdnu příštím? Chodím úterý a pátky většinou, ale můžu to přizpůsobit, Maršus by vzal foťák...

     
  • At 8:40 PM , Anonymous Anonymous said...

    Můžeš mi poslat ceník ?

    Alby

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home