Kate's Journal

Friday, January 04, 2008

Krátký pózink v naší posilce :o)...Aktuálních 78kg

9 Comments:

  • At 2:17 AM , Anonymous Anonymous said...

    Hm, klobouk dolů! ;o)

     
  • At 8:53 AM , Anonymous Anonymous said...

    A M A Z I N G !!!!!!!!

    Paul ;)

     
  • At 9:51 AM , Blogger Pete said...

    WOW Kate!!! You are getting so beautifully BIG.

    Big hug and kisses
    Pete

     
  • At 7:45 PM , Blogger Unknown said...

    Without words.

    :o)



    Kissses in nose!

    :o*

     
  • At 10:16 PM , Anonymous Anonymous said...

    You're looking great.

    Keep on growing.

     
  • At 2:38 AM , Blogger Unknown said...

    nasel jsem nejaka dobra videa...stoji ale 10 dolaru a vic a ja zasadne navstevuji stranky, kde se da stahnout vse zdarma...je to na http://www.clips4sale.com/studio/14812 konkretne klip Kathy and oil - NAKED...tento klip chci a musim videt...do te doby nebudu spat..prosim pomozte, jsem mlady zacinajici perspektivni kulturista a potrebuju spat aby mi rostli svale...prosim ty co si to uz stahli aby mi to vypalili na cd a poslali adresu dodam...prosim jen vazne, je to velmi nutne...nebo prosim samotou slecnu K, aby mi to ZADARMO dala...moc dekuju...jeste jednou dopredu moc dekuju vsem...a brzy snad sladke sny...

     
  • At 2:39 AM , Blogger Unknown said...

    Kathy in the whirpool a jeste tento prosim...diky vsem jeste jednou...

     
  • At 8:51 AM , Blogger Kathy said...

    ty jsi pil ne?:o) Napiš mi maila a možná se nějak domluvíme:))

     
  • At 7:23 PM , Blogger Xaver said...

    Zdravim POWER... jeste neco podobneho a popovidame si osobne

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home