Kate's Journal

Thursday, November 29, 2007

Středeční trénink:
40min běh

a pak přišly na řadu 4 série složené z pěti cviků, které jsem dávala vždy bez přestávky, docela makačka na srdíčko, ale měla jsem málo času, a navíc posilka byla prázdná, tak jsem toho hned využila:)

Předkopy 4x15
Legpress 4x10/120
Výpady 4x20/50
Dřepy 4x10/50
Zakopávání 4x12

Výpony
Sed leh 4x 20
Sedleh s vytáčením 4x15
Zvedání nohou ke stropu 4x10

Až na ty bolavá záda z pondělních mrtvých tahů :), jsem si to odjela v poho, miluju tyhle tréninky, téměř bez pauz:)
Jo ale potréninkové opojení jako vždycky po mých tréninkách vůbec nenásledovalo:/
Seděla jsem na lavičce jak tupoun a přemýšlela jsem kam všechna ta energie zmizela? Až zjistím, kdo mi jí ukradl, tak si mě nepřejte:D

Lepší?:)

5 Comments:

  • At 7:14 AM , Anonymous Anonymous said...

    ....so intense look....
    A look to fall in love for ;)

    Have a good day my Fairy!
    Ciao

    Paul

     
  • At 7:56 AM , Blogger Unknown said...

    kde se v tobě bere ta energie, člověče...po téměř hodině běhu ještě dvacet sérií na nohy...a s min přestávkama...moc dobrý! fotky i z prof hlediska se mi líbí moc, zvlášť že jsi ostrá jen ty a pozadí je rozmazané...super!

     
  • At 9:05 AM , Blogger Xaver said...

    Dik Powere :)

     
  • At 10:03 AM , Blogger Kathy said...

    Nojo Z Ondry se stává profík:)

     
  • At 10:30 AM , Blogger Kathy said...

    No jo jenže, já jsem zvyklá míc víc energie, víš?:)A najednou není....No je fakt, že by to chtělo víc odpočívat a více spinkat:)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home