Kate's Journal

Friday, November 23, 2007




Tak jsem to Romčo dnes nevydržela a nakonec trénink dala:) Ale jen lehoučký:)Přísahám:)...nic náročného

Rozehřívačka na kole
Veslování 4x12/50
Přítahy jč k pasu 3x10/30
Mrtvý tah s jč 3x10/35
Přítahy vč k pasu v supers. se stahováním kladky 4x10/50 + 4x8-10

Trojsérie na břicho
Zvedání nohou ke stropu
Přítahy kolen k pasu
Sed leh na fitballu všechno po 10 op....4. série


Tady se musím podělit o super obrázky kamaráda z Anglie...ten Pete má ale představivost:D

3 Comments:

  • At 12:42 AM , Blogger thewildehorse said...

    WOW KAT...you're growing at sight...is only matter of time...one day you will be on miss O stage!!

    Paul

     
  • At 5:46 PM , Blogger Alby said...

    pěkné foto ,vypadáš čím dál tím líp ,jsem zvědavý na formu příští rok
    pošleš mi pls ten odkaz na music na stránky

     
  • At 9:01 PM , Blogger Kathy said...

    tak to já jsem zvědavá taky!:D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home