Kate's Journal

Friday, November 16, 2007

Včerejší trénink:
45min kardio
Bicepsový zdvih s jč 6x10/12-14
Kladivový zdvih s jč 5x10/14
Scotova lavice volná tyč 4x10/27

Předkopávání 4x10-15
Legpress 4x12-15/150kg
Výpady 3x20/70kg
Zakopávání 5x12

Francouzský tlak 4x10/37
Kickback v supers. s kliky na úzko 4x10/6 + 5x10-15

Zvedání nohou ve visu v supers. sed leh 4x10-20
Zkracovačky na fitballu 4x20

Trénink super...možná protože jsem měla po dlouhé době zas spároše :)....spíš odpočinkový trénink...lehčí váhy, víc opáček......

8 Comments:

  • At 8:45 AM , Blogger Unknown said...

    tak mi koukal přes rameno kolega tady v rachotě...já myslím, že jeho komentář je naprosto výstižný, tak ti to píšu..."ta holka na to má, tak nevím, co komu vadí. jestli na to maj ty lidi, ať se taky takhle prezentujou, jestli ne, tak ať držej hubu. vypadá skvěle a neukazuje nic tak hroznýho, aby to někoho mohlo pohoršovat, já kdybych taklhe vypadal, tak bych byl rád"

     
  • At 8:54 AM , Blogger Unknown said...

    sem si to ještě jednou přečetl...je to jenom lidská závist nic jinýho, netrap se tím.

     
  • At 9:10 AM , Blogger Kathy said...

    jenze kdyz to rikaji temr vsichni co ten sport delaji, tak je to smutny:(

     
  • At 9:49 AM , Blogger Unknown said...

    Hele, hlavu vzhůru... Zřejmě jen závist...

     
  • At 12:58 PM , Anonymous Anonymous said...

    Thankyou for your invite to your blog and for posting on my funwall..D You are so nice and you look great..
    luv Steve.

     
  • At 2:32 PM , Blogger Luboss said...

    Ahojky Kačko! Především ti děkuji za pozvání na tvůj blog a z těch lidí, co tě pomlouvají, si nic nedělej, protože to je jen závist!!!! Také jsem to poznal a vím že to není nic příjemného!!! Jsem moc rád, že děláš něco co tě moooc baví a že jsi v tom i úspěšná!!! Zatím ahojík a netrap se tím co říkají ostatní!!!

     
  • At 8:45 PM , Blogger Alby said...

    Kačko ,
    nebylo moc hezké tě dnes vidět tak utrápenou , drž se a neboj podporu kamarádů máš a s ostatních se prosím netrap - je to škoda - úsměv ti sluší víc .

     
  • At 5:34 PM , Blogger Kathy said...

    Děkuju vám všem!!!!Hodně to pomůže....hodně jsem o víkendu přemýšlela.....a když jsem to dotáhla až jsem, tak to přeci teď nevzdám...a jsem moc vděčná zato, že tu jste všici se mnou....Díky!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home