Kate's Journal

Thursday, November 08, 2007

I přesto, že jsem se dnes cítila mizerně, mi to večer nedalo a vyrazila jsem:)Navíc jsem přes den spořádala dost sladkého, takže to mě taky trochu vyhnalo do fitka:D

Stahování kladky na hrudník 4x8-10
Veslování 3x10/55
Přítahy jč k pasu 4x8/30
Mrtvý tah 2x10/60 2x8/80 1x7/100 2x6/120 2x3/140 10/60

Francouzský tlak s rovnou osou 5x10/35
Kliky na bradlech 4x10
Kickback 3x10

Zvedání nohou ve visu 3xmax
Stahování lana v sup. sedleh na fitballu 3x15
Metronomy 3x20

Zde pár ze základních strečinkových cviků pro dva nadšence z naší bejkárny:D...slibuji až bude trošku časík a najde se pan fotograf, tak pro vás specielně něco nafotím:) Doufám, že si to ale
vezmete oba k srdci...:))

4 Comments:

  • At 12:31 PM , Anonymous Anonymous said...

    Dík za cviky ,budu se snažit se aspoň občas protáhnout :-)
    Alby

     
  • At 8:10 PM , Anonymous Anonymous said...

    Kačko , dík za nový trénink , právě jsem ho pročítal , bude to zajímavé ,hlavně to břicho a já :-) , pokud budeš ve fitku příští týden -možná by jsi nám mohla ukázat pár cviků které mi nejsou dle názvu jasné .

    Alby

     
  • At 8:22 PM , Blogger Kathy said...

    Jasný:))Ukážu...v pondělí tam určo budu, tak vše vysvětlím...a v pondělí dáme tu stovku, oka?A díky moc za dnešek...:)

     
  • At 1:39 PM , Anonymous Anonymous said...

    Katko , můžeš mi poslat ten strečink mailem ,nějak mi obrázek nejde zobrazit :-(

    Alby

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home