Kate's Journal

Monday, October 29, 2007

Jinak se blíží Vánoce a tak trochu jsem přemýšlela, co bych si přála, aby mi Ježíšek letos nadělil a splnil:)Nechci toho hodně, mám jen dvě přání, tak mě prosím Ježíšku vyslyš!.....nejprve bych přála moji mamince, aby konečně poznala pocit štěstí a opětované lásky, mami bud silná, mám tě moc ráda.....to samé bych si samozřejmě přála i já:), ale myslím si, že mám ještě hodně dlouhou cestu životem před sebou a věřím, že jednoho dne nastane doba, kdy obojí naráz příjde.......mé druhé přání je najít přítele který mi bude věrný, bude mě mít rád takovou jaká jsem, tvrdohlavou, urážlivou, hodně věcí vyžadující :), který mi bude naslouchat a bude se se mnou mazlit a trávit se mnou můj volný čas......toho mazlíka jsem si již vyhlédla, jen ještě nevím, kam se za ním vydat, věřím, že mě Ježíšku slyšíš a pomůžeš mi toho pravého najít....a nencháš mě v tom samotnou....kujíííííí

7 Comments:

  • At 9:45 AM , Blogger Bobina said...

    Ahoj Káčí, dlouho tě sleduju a moc se mi líbí, jak rosteš ... :) Sama taky cvičím, ale jsem takovej hubeňour ... :( Tak se kochám, alespoň pohledem, jak bych mohla třeba vypadat ... :)
    Tak vánoce se nám blíží... Snad nám ten ježíšek opravdu přinese něco nového a veselého ...

    Bobi

     
  • At 12:50 AM , Blogger Kathy said...

    Co není může být:)Ale je to jen a jen na tobě....to sama víš...:)

     
  • At 4:01 PM , Anonymous Anonymous said...

    Neboj se ...jeden takovy pejsek se na Tebe chysta ? Nemyslíš jen, že je na Tebe moc veliký ?

     
  • At 8:25 PM , Blogger Kathy said...

    chysta???jo?uuuzoo!!! a veliky??:))navic potrebuji vedle sebe nejakeho bodyguarda, ne?

     
  • At 4:31 PM , Anonymous Anonymous said...

    No, nevím jestli toto plemeno bude schopné zastoupit bodyguarda... Já mám taky jednu - tys ji viděla Káťo v Gatu a je to mimino...

     
  • At 10:38 PM , Blogger Kathy said...

    no ta tvoje je kočka...asi jako ty:))

     
  • At 6:11 PM , Blogger Unknown said...

    krásně napsané přání, Kačí...tak at se ti splní!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home