Kate's Journal

Friday, October 19, 2007

Dnešní trénink proběhl opět netradičně:))V jiné posilce, než jsem zvyklá a navíc za přítomnosti dalšího super spároše:D...musím říct, že jsem si fakt dobře zacvičila...Svalíky se již ozvaly a vypadá to, že se zítra asi nebudu moct ani hýbat...to je tak, když se Kačule předvádí:Dlol...joke
Opravdu mi ta změna prostředí prospěla a navíc tolik známých tváří, které jsem tak dlouho neviděla... cítím se výborně!!!

Takže k tréninku, dnes to byly zádiska a biceps

Veslování 4x10
Přítahy činky k pasu 10/24 3x10/29,5
Mrtvé tahy s jč 12/29,5 3x10/34
Stahování kldky na hrudník 4x8-10

Bicepsové zdvihy s jč 4x10/14
Kladivové zdvihy s jč 4x10/14 10/11

Můj zmiňovaný spároš:)


Více najdete na jeho blogu

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home