Kate's Journal

Monday, October 08, 2007

Moje maličké já:D...trochu jsem doma blbla...měla jsem zrovínka dobrou náladičku a navíc chtěla jsem porozveselit trochu Jasmíka:)fajn človíčka, který měl dnes nějakou mrzutou náladičku...tak se nejen s ním,ale i s vámi podělím o aktuální formičku...pro představu jak vypadá 77kg...uf to je váha...teď jsem slezla z váhy, na kterou jsem si stoupla, abych vůbec věděla kolik mám....no co nato říct....jenom, že tohle jsem nečekala...

Kathy

Add to My Profile | More Videos

18 Comments:

  • At 7:11 AM , Anonymous Anonymous said...

    What clip!!!
    WOW Kat...i must buy a most wide screen...you're becoming too big!! :D
    Joke apart...compliments Kat...i'm sure more than other time that you will become a real star of international FBB!!
    Don't stop to train, keep hard!!
    Go great, my fairy!
    Best wishes!
    Paul

     
  • At 9:33 AM , Anonymous Anonymous said...

    no ježišinky. jašmínešek měl mrzutoškou naladišku. To je teda v prdelililililililnce. Eště nějaké zdrobnělilililinešky prošínkujeme, proším.

     
  • At 1:46 PM , Anonymous Anonymous said...

    Wow! you are stunning!

    Greets from Holland

     
  • At 4:30 PM , Blogger Unknown said...

    kathy...to video je naprosto super, umíš svaly krásně sexy ukázat, navíc ta svalovina je vynikající, tuku tak akorát, aby to byly pěkné tvary a stále hodně sexy...hezky se hejbeš a je to moc inspirující...máš bejt na co pyšná, doufám, že si spolu někdy zatrénujeme v gate gymu, hlavně ruce bych si s tebou dal! tak jen tak dál!

     
  • At 7:33 PM , Anonymous Anonymous said...

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 7:57 AM , Anonymous Anonymous said...

    kathy,
    wow, vyzeras dost dobre. Este by to chcelo dopisat tvoje aktualne miery...dakujeme

     
  • At 10:46 AM , Blogger Kathy said...

    ahojky:Dneni problem se domluvit na trenink, tak pokud chces, ozvi se a muzeme se domluvit, jsem pondeli, stredy, patky v bolce..

    Jinak aktualni miry v cm:
    biceps:38
    hrudník:105
    pas:78
    stehno:59
    lytka:42

     
  • At 10:53 AM , Blogger Kathy said...

    ted jsem jsem se porovnavala se 7. srpnem a zadicka +5cm, biceps +2cm, stehna +1cm..

     
  • At 4:25 PM , Blogger Unknown said...

    Pánové!biceps 38,to mám snad i já!Lýtko mám o kousek větší ale!Je to pecka,Kathy!Tento týden je už zabitý,jedu na nějaké závody na Moravu,ale příští týden by jsme mohli hned v pondělí zajít spolu na ty ruce,případně něco jiného.Ale pozor!trénuju hodně tvrdě a nikdo se mnou nechce cvičit (ani bráchové Jurkenici)...Napiš mi prosím na email v kolik odpoledne by jsi tam přišla nebo jestli pro tebe mám přijet.Dík,už se těším! Powerliftster@gmail.com

     
  • At 4:32 PM , Blogger Unknown said...

    jo ještě toto.Myslíš 7.srpna letošního roku...tak za tu dobu mi vyrostla jenom jediná partie,a už ji ani nemusím cvičit,velká je už dost (břicho...:-))..je to úžasný zlepšení,gratuluju.
    Mohla by jsi semka hodit přesně tvůj současný (objemový) jídelníček a taky nějaký podrobnější trénink, jak často procvičuješ sval.partie, kolik cviků, sérií a opakování prosím?

     
  • At 5:30 PM , Blogger Kathy said...

    jedes na zavody?a kam a na jake?smim li vedet?:)diky diky....za pochvalu...taky dru jak bejk:D...popravde do toho davam opravdu vse, bavi me to zaroven naplnuje...stalo se to moji soucasti, tohle vsechno...cinky, spousta ryze a masicka:)
    Pro me neni problem dorazit pesourem, rada se projdu, jen rekni hodinu a ja tam budu pripravena na tvrdy trenink...:D...pokud mi das do tela...jedine dobre, ale muze se stat, ze to bude i naopak:Dlol

     
  • At 5:37 PM , Blogger Kathy said...

    A k tomu jídelníčku...nejím nic jiného než hromadu rýže, miluju ji..jakoukoliv..udelanou v pare a se sojovkou..mnam mnam...dokazu ji snist treba 300g najednou....taky to tak pak vypada...trosku mi narostla prdelina,ale verim, ze to pujde vsechno dolu..pak je masicko, kureci i hovezi a protein..nic jineho opravdu moc nejim...nekdy mozna ujedu na piskotkach, koupim bily tvaroh a nejakou zeleninku...ale v podstate nic jineho v mem nakupnim kosiku nenajdes:D..jeste jsem zapomnela na vyhonky a vino(mysleno alkoholicke)...tyhle dve veci...bez toho nemuzu byt:D.takze opravdu neni co psat...z doplnku mam jen protein a amk....vsechno osatni si myslim, ze jsou vyhozene penize, ale to je mozna jen muj nazor....

     
  • At 5:40 PM , Blogger Kathy said...

    A k tomu treninku:D..jedu jiz pres tri roky dle pocitu...nemam zadny plan a nic ceho bych se drzela...ale vetsinou odjedu kazdou partii dvakrat tydne...nemam ani zadny system jako driv, kdy jsem stridala 3+1 nebo 2+1 atd...nekdy jedu treba sest dni v kuse, den nebo dva dny volna, nekdy jedu i dvoufazove:D...myslim, ze na tohle jsem dost silena:D jezdim opravdu dle nalady, chute a tak...

     
  • At 7:29 PM , Blogger Unknown said...

    je to trojboj, 1 liga družstev.Já budu jen takový pucflek,budu navlíkat kluky od Háši do dresů a motat bandy.Je to zabitá sobota,raději bych jel na kulturistickou Opavu,dálka je to asi stejná...Já vím co tomu všechno obětuješ,to je vidět na tvých skvělých výsledcích.Trošku jsem ztratil motivaci,a trošku to rozhejbal můj tréninkový log,ve kterém se trapně vytahuju,ale motivační to takhle prostě je.Myslím že dobrý trénink s tebou (a špatný vím že být nemůže,v tomhle směru se nobojím zklamání)by mi mohl hodně pomoct.Už když vidím tvý záda,ramena a paže na fotkách,mám chuť hned mazat do posilovny,tak moc to je pro mě inspirující.V pondělí v 16.00?Budu tam,šampióne!

     
  • At 7:39 PM , Blogger Unknown said...

    300g rýže najednou?taky mi chutná ale toho množství bych se bál,to by mě brutálně zakulatilo.nevím, jak ta úprava v páře (zřejmě myslíš ten speciální hrnec?) ale já mám po rýži (ale jím ji většinou suchou,s masem bez sojovky)zácpu.takže jím těstoviny ze semoliny.co si myslíš o těstovinách?mě by zajímala třeba tvoje snídaně,nebo rýži i snídáš?já snídám 500g bílého tvarohu v kombinaci s banány nebo rozinky...vím,nic moc,ale tuhle kombinaci zpracuju bez problémů...co si myslíš o tvarohu, jíš ho pravidelně?používáš protein pravidelně a dlouhodobě,jaký?souhlsím,že většina suplementů moc nefunguje podle údajů na etiketě.bohužel.vcelku pozitivní jsou zprávy o krealkalynu (pouze některým funguje) osobně mám velmi dobré zkušenosti s tribulusem a glutaminem (2-4x větší dávky než jsou uvedené jako doporučené) jinak necítím ani vliv vitamínových a minerálních supl.kolik toho vina?z toho mam taky trosku fobii.alkohol ma pry dost kcal.nemam ale predstavu kolik treba takova 2 vina alkoholu obsahuje...

     
  • At 7:41 PM , Blogger Unknown said...

    partii 2x týdně?ty jo to jsem nečekal,to se mi zdá dost.regeneruješ dobře nebo cvičíš běžně s namoženými svaly?je to hodně otázek,promiň :-)

     
  • At 12:40 AM , Blogger Kathy said...

    A kde mas ten treningovy log?
    Ouki...pocitam s tebou na pondeli ve ctyri:)

    Jinak jeste k tomu jidlu: 300g neni pravidlem, jasny, ze kdybych to jedla kazdy den treba k snidani, bude ze me kulicka...ale obcas tu a tam tuhle porci k snidani zdlabnu...jj snidam ryzi s proteinem nebo raciolky tu a tam 250g tvarohu...zalezi kolik je casu a tak..kazdopadne 500g tvarohu je trochu moc nemyslis?Mam kamaradku co tohle dokaze taky zdlabnout bez jakychkoliv problemu, takze, kdyz to tvemu telicku vyhovuje,a nic proti tomu nenamita, tak proc ne:)ja moc tvarohy a mlecne vyrobky nejim, pze si myslim, ze hodne zahlenuji organismus...s tim jidlem je to trochu osemetny, sam vis, ze ohledne jidla se vedou vsude miliony diskuzi, dle meho nazoru, kazd musi jist tak, jak mu to vyhovuje a dle toho jak citi to jidlo...samozrejme v zacatcich jsou nejaka pravidla, kterych jsem se i ja drzela a jedla tak jak mi bylo receno,ale to mas jak s treninkem, rok od roku, poznavas svoje telo a nakladas mu tak, jak potrebuje, tzn...tohle plati jak vtreninku, tak i v jidle..

    k tem testovinam...nic proti nim nemam, myslim, ze je to dalsi skvley zdroj sachru...i ja miluju testoviny, ale vetsinou kupuji celozrnne, zitne atd...proste mi vic chutnaji..myslim, ze je to super zdroj uz kvuli nizzsimu GI nez ma ryze, ale ja je moc nejim...pze jich nedokazu snist malo, proto je radeji ani nedelam:D A navic o ryzicku v parnim hrnci se nemusim starat, takze ji necham i pres noc udelat, aniz bych to musela hlidat...coz je super...

    k tem proteinum...vetsinou to obmenuji...a testuji...mam proteiny od 65-90%...nejvice mi chutna 80 od Weidera a 85 od All Staru, ale tohle je spis na chut...jinak mam ted Matrix od Syntraxu a 100% od Scitecu...ale je to vsechno desna sladarna...co mi nejvic vyhovoval jak chutove tak i na traveni je Pure Whey od Championu..a 90 od Sanasu...a myslim, ze i kvalitou jsou natom dost dobre...co pouzivas ty?
    k alkoholu:kdyz nejsem v priprave na zavody, tak tuhle otazku, myslim, mnozstvi kalorii neresim:D...vim , ze alkohol zhorsuje regeneraci, a taky to obcas citim, ale mam rada treba jednou za tri dny si k masicku dat adc, navic alkohol pomaha s travenim bilkovin...

    jak uz jsem psala, trenink jedu dle pocitu, tzn. ze kdyz me svaliky boli, dam pauzu, je pravda, ze nekdy boli i tri dny a tim padem dalsi trenink jedu ikdyz trochu jeste boli...ale tady prave nastane to, ze tomu timpadem prizpusobim trenink...zarazuji i hodne kardio ve forme orbitracku, kola a behu...lip telo pak i regeneruje......ale jak uz jsem psala...jsem cvok,kdyz se jedna o cinky, ale to je na dlouhe vypraveni :)....

     
  • At 7:57 PM , Blogger Unknown said...

    jj jak říkáš s tou stravou máš prostě pravdu...na tvaroh jsem se tě ptal záměrně, dneska ho každý kritizuje, ale já s ním mám zkušenosti dobrý...dneska ho budu jíst ještě k večeři a bude to za den 1500g...ale já se na to dívám spíš jako na 180g bílkovin...500g jednorázově možná moc je, jenže pořád jsem nedokázal vyřešit problém celkového (denního) příjmu a jednorázového, dodržuji li dávku v porci údajně využitelnou nezkonzumuju to potřebné denní množství...dost to pozoruju i na svalech, když se dostanu pod 150g žb denně je to jiné...testoviny vs rýže...taky jsem řešil gi a ten hrozný hlad po ní...ale dnes jsem si ji uvařil do práce a zatím mi těch 120g sedlo a je to dobrý...myslím, že značky prot co jsi napsala sou velmi kvalitní, já proteiny prakticky nepoužívám, protože se zaměřuju spíš na stravu...proteiny jsou pro mě v první řadě tahadlem peněz z lidí...k tomu tréninku - zkusila jsi někdy trénovat partii jen jednou týdně, ale opravdu těžce? (tzn nízké počty opak s max váhami a vyšší pro hypertrofii, převážně základní cviky apod) máš už ověřené že partie 2x týdně je pro tebe to nejlepší? já bych to takhle nezvládl, tak nevím, ale začal jsem běhat tak uvidím zda regenerace bude nějak lepší...
    log mám na rpforum.eu...je to přiblblost moc pyšnej na to nejsem ale když už jsem začal a navíc - opravdu mě to motivuje

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home