Kate's Journal

Monday, November 19, 2007



mám tu pro vás jedno video z minulého víkendu...:)

6 Comments:

  • At 12:27 PM , Blogger Alby said...

    Pěkné video , konečně tě vidím taky trpět :-) . Škoda ,že nejde vypnout hudba stránek , tluče se to z hudbou z videa

     
  • At 12:43 PM , Blogger Kathy said...

    jde vypnout:)musis jen najjit ten spravny knoflik:Dlol

     
  • At 1:28 PM , Blogger Alby said...

    jo :-) , už jsem našel ,ale až úplně dole ,asi se mi to nějak špatně zobrazuje :-(

     
  • At 3:46 PM , Blogger Unknown said...

    No jo Kačenka tady má i player a spoustu písniček...nejlepší je ........ to ale nemůžu napsat, protože by si každý myslel, že jsem gay...ale já fakt nejsem :-§

     
  • At 6:21 PM , Blogger Kathy said...

    :)jo jestli myslíš tu co já....tak tu já taky miluju:)

     
  • At 6:48 PM , Blogger Unknown said...

    beruška

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home