Kate's Journal

Sunday, January 31, 2010

Modlitba válečníka

Jsem, co jsem. Když mám víru ve svou vnitřní krásu, rozvíjím si důvěru. Když jsem něžný, mám sílu. Když jsem zticha, kráčím s bohy. Když jsem v míru, rozumím sobě i světu. Když se ocitnu v konfliktu, odejdu. Když se oddělím, jsem volný. Když mám úctu ke všemu živému, mám úctu k sobě. Když se oddám, vzdávám úctu své odvaze. Na věčnosti mám slitování s každou přirozeností. Když miluji, nepodmíněně přijímám vývoj ostatních. Ve svobodě je má moc. Když se stanu individualitou, vyjadřuji Boží sílu v sobě. Když sloužím, dávám z toho, čím jsem se stal. Jsem, co jsem: Věčný, nesmrtelný, univerzální a nekonečný. Amen

4 Comments:

  • At 2:34 PM , Anonymous Anonymous said...

    Od nynějška – a po dalších několik set let – bude Vesmír pomáhat bojovníkům světla a opomíjet lidi plné předsudků.
    Energie Země musí být obnovena.
    Nové ideje potřebují prostor.
    Tělo a duše potřebují nové výzvy.
    Budoucnost se stala přítomností a všem snům – s výjimkou těch předsudečných – bude dána příležitost, aby se projevily.
    Co bude důležité, zůstane; co bude zbytečné, zmizí. Bojovníkovi však nepřísluší posuzovat sny druhých a neztrácí čas kritikou cizích rozhodnutí.
    Věří své vlastní cestě, a nepotřebuje tedy dokazovat, že cesta jiného člověka je mylná.

    Drž se !!!
    Petra

     
  • At 5:16 PM , Blogger Kathy said...

    Díky PÉŤO!!!Jsi úžasná!!!:)

     
  • At 10:17 PM , Anonymous Anonymous said...

    mne se libi i Klaudie Larson, proste jsou lidi do kterych se platonicky zamiluju... teším se z pohledu na jejich radost z hezkeho tela... č.m.p

     
  • At 5:49 AM , Anonymous Kyptova Wins Flawless Victory said...

    Win Quote for Kat:
    You are the legend!!

    :o)

    2010 only victorys!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home