Kate's Journal

Wednesday, January 13, 2010


13.1..dnešní trénink zlehka...moje pocity: únava hlad...dnešní den trávím v pelechu:))povinně:)
Back
Stahování kladky na hrudník/Pulldown 15-12-12-10-10

Stahování kladky na hrudník podhmatem/Underhand Cable Pulldown 4 x 10

Stahování "V"držáku/V Bar Pulldown + Přítahy na stroji/Machine Row 3 x 10 + 12

Přítahy VČ k pasu podhmatem/Bent Over Barbell Row + Stahování lana před tělem//Straight Arm Pulldown 4 x 10 + 10

Přítahy jednoruč na stroji/One Arm Machine Row 4 x 12

Extenze/Extension 4 x 12


12.1.

I. cycle
Shoulders + Triceps + Abs
II. cycle
Hamstrings + Biceps....tenhle trénink stál za velký kulový....jen vlastně díkly Zdendovi jsem to odjela...bejt v posilce sama...tak to asi i zabalim...totální vyčerpanost...

8 Comments:

  • At 3:30 PM , Anonymous Anonymous said...

    já jsem také v pelechu, ale zřejmě z jiného důvodu. Vypadáš stále lépe,už to pěkně vylézá, tak se drž... Spadl ti profil, nebo jsi mne vykopla z přátel? Páč tam lezu se už jen motivovat a sledovat jak pokračuješ.. Nechám ti za to občas ve fitku mytí auta zdarma, ať neděláš s tím tvým TT ostudu :-) čus Vašek

     
  • At 3:33 PM , Blogger Kathy said...

    Venco...opět mi zrusili profil...zakladat novej je uz nad moje sily...to je porad dokola..takze hledej motivaci spis tady:))

     
  • At 3:34 PM , Blogger Kathy said...

    a pokud te prepadla nemoc, tak at je brzy lepe...ja si dnes davam off day...tzn..sezer vse naco prijdes..treba se jednou po mesici opet poradne vyspim:))

     
  • At 6:01 PM , Blogger Barunka said...

    Ahoj zlatíčko.....ty hovada z FB bych za to nakopala......moc mi chybíš a doufám, že ta sobota klapne...snažim se uzdravit...zítra nejdu ani na koncert Depešáků....hezky se napapej a vyspinkej....super to video s tim king kongem..:-D

     
  • At 6:25 PM , Blogger Kathy said...

    Barunko taky mi chybis zlati!!!Muj aktualni stav....chces to vedet?Na vsechno se vys....chceme se mi zas brecet.....uz nemuzu...:(jdu se projit ven treba to pomuze.....Zlati, hlavne to vylez...az tady Depechaci budou znovu, tak pujdem spolu...jo?ackoli je neposloucham:)

     
  • At 11:47 PM , Anonymous Anonymous said...

    http://boleslavsky.denik.cz/ostatni_region/kyptova09_20100120.html

     
  • At 4:02 PM , Anonymous Anonymous said...

    Copak Káčo hlavu vzhůru ! Kde lítáš ? Takovou dobu ani řádek, snad opravdu nesedíš v koutku a nebulíš.. Sleduju tě dlouho a držím palečky !!!
    A to ti jako na FB mažou profil úmyslně ? Nerozumím tomu... :(

    Petra

     
  • At 5:33 PM , Blogger Kathy said...

    Péťo...co se týče profilu na FB..to taky nechápu...ale co už....život mi natom nestojí...mám už novej:)
    Co týče mého písmenkování semka...asi bych se měla polepšit:)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home