Kate's Journal

Sunday, February 24, 2008

Včerejší den proběhl opět ve znamení volna....tréninky jsem teď trochu zvolnila, pže mrcha nějaký bacil se mě ne a ne pustit....a abych mohla odjet na Slovensko, tak jsem si říkala, že to nebudu hrotit a raději si odpočinu a načerpám nějakou energii, aby byly nějaké výkony:D.

Podnikli jsem výlet do Prahy na tradiční veletrh SportPrague, spíš jen na kukačku a na pokec s přáteli...Bylo to moc fajn, ikdyž jsme tam moc dlouho nepobyli......nekecalo se jen, ale i sportovalo:D
Nechala jsem se unést a vyzkoušela jsem hned novinku na našem trhu ALPINNING, musím říct, pěkná hračicka nejen domů, ale i do fitnesscenter, spíše ale na nějaké skupinovky, mít tak dobrého a usměvavého trénera jako byl tady, tak bych byla asi jedním z návštěvníků těchto hodin:) Kdo ví, třeba e to dostane i do našeho města:)

Takže nasedat a jedem:)



Taky mi Ondra na výstavě domluvil trénink s klukama na Poweriserech...tzv. skákacích botech, takže za 14 dní jdu nato a když mi to půjde, nejspíš si to pořídím domů:) Budu po večerech běhat po městě a shazovat kila do plavek:) A nejspíš bude o jednoho exota na ulici navíc :D

pár foteček:
S Andym :)...ani po přemlouvání se nesvlékl, prej až bude forma :)...to jsem si zapsala, neboj:)




I Jitušku jsem tam potkala:)


S Ondrou...můj osobní fotograf a kameraman :o)


a na závěr zas já :o)

9 Comments:

  • At 4:22 PM , Anonymous Anonymous said...

    zadny kila do plavek neshazuj Kaci :o) takhle ti to slusi:o)v ty praze jsem byl ale tebe nevidel :o( Mazlik jo :o) stastny to muz :o) ¨tak se brzo uzdrav at si fit na to slovensko.to pocasi je hrozny taky jsem byl nemocnej.jo jinak dik za tvoje stranky.je bezva ze takovyho neco existuje.a opravdu nechudni zustan takova jaka si :o)me a urcite i tvym fanouskum se libis takovahle:o)ahoj a drz se at to vsechno vyhrajes :o)

     
  • At 7:09 PM , Blogger Kathy said...

    Kdyz na podium nemuzu takhle prijit:D,ale bylo by to fajn:D

    kazdopadne diky za prijemny vzkazik!!
    taky se drz!!!hned jak prijedu ze Slovenska budu referovat:)

     
  • At 2:55 PM , Anonymous Anonymous said...

    hele jak na tebe koukali ti lidi vid? kdyz jses focena zezadu...si museli mylset ze tam zastupujes nejakou firmu na cvicebni pristroje nebo suplementy...nebyla ti zima? andy mel bundu a mikcu a ty tilecko...jinak bych rekl ze ta pracka ma uz lepsi tvar nez posledne, a vypada to velmi pekne a sexy, takze jsem toho nazoru, ze ti dieta naopak velmi svedci...a nemaz me prispevky porad kacenko to od tebe neni vubec hezke! Predator

     
  • At 11:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    Your biceps look big. How big are they?

     
  • At 10:51 AM , Blogger jar said...

    ahoj katko, chválim tvojí formu, hezké ruce. Jsem teď trochu zmatený. Ten kluk v bílém byl ještě nedávno mazel a nyní jen Ondra... osobní fotograf a trenér.
    Znamená to tedy, že jsi volná???

     
  • At 1:34 PM , Anonymous Anonymous said...

    to jar Co myslíte ? Nebylo by vhodnější se zeptat také na můj názor a pohled na věc ? To je na Kačí taková fronta ? :) Ondra

     
  • At 1:55 PM , Anonymous Anonymous said...

    urcite neni volna:)takova krasna holka:)ondro neboj slusi vam to spolu:)tak at vam to taky vydrzi.ale jinak ty fotky jsou fakt pekny.jen tak dal kaci a nandej jim na tom slovensku:)ukaz jim jak maj cechy krasny holky

     
  • At 4:52 PM , Blogger Unknown said...

    jj je to krasna holka slovaci budou cumet v celym slovensku se ji vyrovna jen timea majorova...a 140, vole, si myslim, ze timea neda ani nahodou!

     
  • At 8:15 PM , Anonymous Anonymous said...

    powere ty si do Kacky zamilovanej,zejo? :) no kdo by nebyl :)ale bacha,ma ondru:)ale souhlasim slovaci budou cumet:)tak hodne zdaru a vitezstvi do boleslavi.140 to zvladnes,neboj:)Tom

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home