Kate's Journal

Thursday, February 28, 2008

28.2.

Ačkoli jsem unavená, stejně jsem do posky šla alepsoň na kolo:) Navíc jsem potřebovala na chvíli restartnout mozek...
takže jen 45min kolo
zakopávání 10x10
předkopy 10x10
dřepy 3x20/20

sed leh a šikmé lavici se závažím 3x10
zkracovčky na míči 4x20

A pro ty co mě sledujou a fandí mi:) Na Slovensko jedu, díky kluci!!!!Navíc stejně potřebuju mezi lidi, doma bych se užrala k smrti děsnejma myšlenkama :o)
Takže držte palečky, třeba se mi tam podaří i něco zvednout :o) a ikdyby ne, neva, stejně se těším!!

8 Comments:

  • At 4:42 PM , Blogger Unknown said...

    tak tohle je ta kacenka kterou znam - super! gratulace k tem 140 uz predem! Predatorek

     
  • At 5:11 PM , Blogger Kathy said...

    si blazen, jestli si myslis, ze to dam:D

     
  • At 10:57 PM , Anonymous Anonymous said...

    Katka, Ty ides na slovensko a ja o tom neviem? ;)
    Majo..

     
  • At 6:48 AM , Anonymous Anonymous said...

    Držím fakt palce celé GPC výpravě, ale Kačko především Tobě... Jim ukaž... :D
    M.

     
  • At 2:28 PM , Anonymous Anonymous said...

    PRIMY ONLINE PRENOS Z BARDEJOVA MUZETE VIDET ZDE:
    http://www.powerliftingslovakia.sk/index.php?tv=live

    Kačka pujde na řadu asi tak za hodinku a jde předposlední.

    Ondra

     
  • At 10:05 AM , Anonymous Anonymous said...

    nesel tady celej den proud jak si dopadla?

     
  • At 10:17 AM , Anonymous Anonymous said...

    je tam placka :-) ,ale jaká to už určitě napíše Kačka
    Alby

     
  • At 10:32 AM , Anonymous Anonymous said...

    dikas budu teda cekat :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home