Kate's Journal

Wednesday, February 27, 2008

27.2.

60min kolo

Stahování kladky na hrudník 4x10-15 + Stahování kladky před tělem 4x10
Přítahy vč k pasu "V držákem" 15/25 12/35 10/40 10/40
Přítahy vč k pasu vleže na lavičce 4x10/35 + Stahování kladek obouruč 3x10
Stahování kladky podhmatem 3x10-12 + Extenze 4x10

Bicepsový zdvih s vč 4x8-10/30
Kladiva 4x10/14
Bicepsový zdvih o koleno 3x10/10

Zvedání nohou na šikmé lavici 4x10
Zvedání pat ke stropu 4x10
Zkracovačky na fitballu 4x15

Trénink na pohodu.................venku je nádherně, tak lidičky, kdo může, utíkejte ven se projít a načerpat tu sluníčkovou energii......hned bych taky šla, kdybych mohla...ale musím sedět v práci...

2 Comments:

  • At 9:39 PM , Anonymous Anonymous said...

    proc neni vubec aktualizovana ta dieta? vypadalo to byt docela zajimave. Muzes v tom pokracovat? treba kolik vazis, jak prijimas sacharidy, jak stoji bilkoviny.... bylo to fajn

     
  • At 11:09 PM , Blogger Kathy said...

    neni aktualizovaná, pže jsem to teď před závodama benche přestala řešit, hlídám se, sacharidy cykluju pořád, ale spíš mám víc než míň, bílkoviny denně 170g, váha?sama nevím...ale málo to nebude, zdá se mi že spíš váha jde nahoru než dolu, ale to bude tím imunitním systémem, který mám teď uplně v háji a jsem pekelně zavodněná..........vůbec nevím jestli zítra na Slovensko odjedu, pže mám tak markantně zvětšené krční uzliny, že to bolí i v klidu:(prostě odezva stavu psychické a fyzické stránky se projevila....nic moc:(

    Ale slibuju, že od příštího týdne začnu natvrdo s přípravou na 31.5 závody v NABBĚ, tedy doufám, že zdraví to dovolí.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home