Kate's Journal

Sunday, May 18, 2008

17.5.
Včerejšek proběhl odpočinkově, ale dneska se to tedy moc neprojevilo...opravdu jsem jak chodící mrtvola a ty nálady, je to špatný, když už si to uvědomuji i já, jak jsem pesimistická, držkatá aj...:o)
Každopádně na trénink jsem se i přes deštivé počasí vydala.
Aktuální váha 67kg, což znamená, že je další kilo dole..fotečky z dnešního rána, kvalitou nic moc, njn webcamera nic moc nezvládne :o)



I. fáze
30min kolo
15min orbitrack...víc jsem nebyla schopna uběhat...

Benchpress
10/60 10/60 8/80 4/90 3/90 3/90 ....tady mě ta síla docela překvapila :)
Tlaky s jč 3x8/28 + rozpažování přes kladky 3x10 + peckdeck 3x10

Zakopávání 4x15 + předkopávání 4x15
Výstupy na lavičku 3x20

II.fáze
15min orbitrack

Veslování 4x10-15 + stahování kladky před tělem 4x12
Přítahy jč k pasu 4x10/28
MT s jč 4x10/35
Stahování kladky na hrudník 4x10

Zvedání nohou ve visu 3x10-15 + zkracovačky na fitballu 4x15
Zvedání pat ke stropu 4x10 + sedleh 4x15

5 Comments:

  • At 4:21 PM , Anonymous Anonymous said...

    To počasí na náladě moc nepřidá to je pravda ale zvládáš to skvěle,držím ti palce.Morfeus
    ps:fotky dost dobrý!!!

     
  • At 12:26 AM , Anonymous Anonymous said...

    Nadhera.

    eob

     
  • At 11:10 AM , Anonymous Anonymous said...

    To je fakt, že je protivná, to můžu potvrdit, čovek ji pošle meila a ona ta potvůrka ani ňo :oD, Káťulko, vypadáš super, drž se a klidně držkuj, hlavně ale nepolevuj, jsem s Tebou!!!
    Lentilka

     
  • At 11:34 AM , Blogger Pete said...

    WOW Kate...You look FANTASTIC. You keep getting bigger and bigger!!!!

    Kisses on the muscles
    Pete

     
  • At 9:17 AM , Blogger Požičovňa názorov said...

    Ono vseobecne pocasie a zla webkamera na nalade nepridaju. Chcelo by to fotak, alebo fotografa.;D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home