Kate's Journal

Sunday, April 20, 2008

Tento článek jsem dnes ráno četla a natolik mě zaujal, že jsem ho sem přepsala....zkuste si ho přečíst vy a popřemýšlejte o vašem smyslu a cíli života.......

Síla myšlenek....

Fyzická síla je omezená, duševní síla nemá hranice. Naše myšlenky nás dělají silnými nebo slabými, šťastnými nebo nešťastnými, zdravými nebo nemocnými. Náš život se jimi automaticky řídí. Žádná naše myšlenka se neztratí. Každá se někdy a někde v tomto vesmíru uskuteční. Myšlenky mají stejnou sílu jako slova. Rozdíl je jen v tom, že slova mají dopad okamžitý, zatímco myšlenky působí s časovým odstupem.
Naše duševní síla závisí na způsobu našeho myšlení a všechny negativní myšlenky poškozují především nás samotné. Jen pouhým myšlením si můžeme zkazit celý život. Negativní myšlenky oslabují naši vůli (čehož jsem nyní já samotná svědkem), a čím častěji nás napadají, tím je jejich účinek hlubší. Měli bychom si udržet pozitivní přístup ke všemu, co děláme, ke všemu, co nás kdy potká. (Měla bych se opravdu už konečně nad tím zamyslet, pokud nezměním ke všemu pozitivní přístup, mám pocit, že bych se na tom mrtvém bodě, na kterém jsem již pěkně dlouho snad plácala celý život asi až do smrti). Tím posílíme svou vůli a rozvineme schopnost soustředění. Chceme-li být úspěšní, věřme, že toho, čeho chceme dosáhnout, skutečně dosáhneme. Všechny naše myšlenky musí směřovat k tomu, že vyhrajeme. Když se pro něco rozhodneme, neměli bychom říkat "já to zkusím". Něco jen zkusit už znamená, že máme pochybnosti a že připouštíme možnost selhání. Řekněme si: "Já to dokážu, já to zvládnu". Mějme v sobě jistotu, že se nám to podaří, co jsme si předsevzali. A pak to doopravdy dokážeme. Na prvním místě bychom měli ovládat svoje myšlenky, protože tělo následuje mysl, nikdy to není naopak.

A proč to sem vůbec píši? Protože se teď utápím v děsivých myšlenkách a přemýšlím nad vším se strašným negativismem. Je na čase to změnit. Po přečtení této myšlenky a dnešní ranní sms od Radovánka, který mi napsal, že to oba zvládnem, jsem si řekla: "že to nezkusím zvládnout, ale že to všechno zvládnu, dokážu"! Ať už se to týká přípravy nebo partnerského vztahu....nebudu čekat na zázrak, nebudu...nemám to zapotřebí se doprošovat o lásku, znám svoji cenu a nejsem žádné béčko, přesně jak napsal Radovan....už se nechci trápit, už nechci plakat, nezasloužím si to........

3 Comments:

  • At 11:24 AM , Anonymous Anonymous said...

    jj, přestaň přemýšlet nad zbytečnýma věcma, jako jsem to udělal já... taky jsem se kvůli někomu trápil a zjistil jsem, že to nemá cenu, protože tím ubližuju jen sám sobě... jo a že to zvládnem Ti nepsal jen Radovan :-))) Drž se Kačko, Ty to zvládneš! Vím to!:-) Tom.K.

     
  • At 2:37 PM , Anonymous Anonymous said...

    :o/
    I no can read this,one day i will u_u

    About the exercises:

    Biceps:
    Preacher Curl,Alternate Hammer Curl,Barbell Curl,Concentration Curls.

    Triceps:
    Rope Pushdown,Tricep Pushdown,Tricep Kickback.

    Thanks!

    :o*

    "katka we trust" \m/

     
  • At 8:35 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ahojky,

    tedy to je pěkný negativismus. O nespravedlosti života bych mohla psát román a víš s láskou to je vždycky složité. A z vlastní zkušenosti vím, že doprošování je to nejhorší, protože ta druhá strana je pak na koni a je si toho vědoma...Já věřím, že na každého někde někdo čeká...Mám kolegyni, která se s manželem poznala, když ji bylo 36let a sama říkala, že už byla smířená s tím, že zůstane sama - a teď jsou v očekávání druhého dítka:-)
    Víš, Ty máš spoutu lidí okolo sebe, kteří jsou s Tebou - což je ta největší opora v životě:-)Tak se nedej!!!Haňdule

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home