Kate's Journal

Friday, April 18, 2008

Dnešní trénink v trochu jiném stylu......více opáček, lehčí váhy...
Orbitrack 45min

Obrácený peck-deck 5x15 + upažování 5x10/8 + přítahy vč k bradě 5x10
Tlaky na stroji 5x15

Zakopávání 4x15-20 + Mrtvý tah s nataženýma nohama 4x15 + Výpady 4x40
Předkopávání 5x15-20
Výpony 6x20-30

Zvedání nohou na fitballu 4x10
Přítahy kolen k hrudníku na fitballu 4x10 + zkracovačky 4x10

A opět blbnutí před kamerou :) Alespoň pro ty, co nevědí jak je natom moje forma:o)

5 Comments:

  • At 3:10 PM , Anonymous Anonymous said...

    forma pěkná a bude ještě lepší , tak jsem se koukal ,až jsem si skřípl trapéz a nemůžu hnout krkem :-) , Vydrž !!!!!

    Alby

     
  • At 3:16 PM , Blogger Kathy said...

    Kdybys potřeboval pomoc, víš kde bydlím :o)hlavně žádné teplé nato, ani horká vana...jasný?

    Zkusím vydžet, ale sám víš, že mám těď období na pikačůůů....takže jde všechno obtížněji, než jsem čekala.

    Děkuju!!!Prima víkend...:o)

     
  • At 3:21 PM , Anonymous Anonymous said...

    wow, you keep getting bigger and bigger. How big are your biceps now and do you plan to keep adding more muscle.

     
  • At 1:43 AM , Anonymous Anonymous said...

    DDDaaammmnnnn!! You look great! Cannot wait to see what you are like when you are in contest shape!

     
  • At 1:46 AM , Anonymous Anonymous said...

    Are you competing soon? As you look amazing, both in contest shape and off season, I cannot tell!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home