Kate's Journal

Friday, March 28, 2008

Pro HANIČKU.........jsem stále s tebou kočko, a věř mi, že to spolu zvládnem...


Po čase pochopíš ten nenápadný rozdíl

mezi spojením rukou a spojením duší,

Zjistíš, že láska neznamená náklonnost,

a společnost neznamená bezpečí.

Začneš chápat, že polibek není smlouva

a dárky nejsou sliby.

A začneš přijímat své porážky

s hlavou vzhůru a s očima otevřenýma

s půvabem ženy

nikoliv se smutkem dítěte.

A naučíš se stavět všechny své cesty

Na dnešku, protože území budoucnosti

Je příliš nejisté pro jakékoliv plány a budoucnost má navíc

Ve zvyku rozpadnout se na polovině cesty.

Po chvíli zjistíš, že dokonce i Slunce může pálit,

Je-li ho příliš.

Věnuj se tedy pečlivě své zahradě a vyzdob

Svoji vlastní duši, místo abys čekala, až někdo přinese květiny.

Tehdy zjistíš, že to všechno doopravdy vydržíš.

Že jsi opravdu silná,

Že za něco stojíš.

A znovu a znovu.

S každým sbohem zjistíš něco nového.

Posílám nejen tobě, ale i ostatním sluníčko:o) dělím se o něj s Vámi.. přeji ať Vám na tváři úsměv vykouzlí a u srdíčka polechtá tak jako mne..

2 Comments:

  • At 11:12 AM , Blogger shineonyou said...

    Na mna az moc pozitivna uvaha, ale ok.;D

     
  • At 7:44 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ahojky,
    tak si říkám, že se juknu, jak se Ti vede - a málem jsem v dobrém slova smyslu - spadla skoro ze židle. Myslím, že pro spoustu lidí jsi to sluníčko Ty:-) Vidím, jak Ti všichni fandí - a děkuji za tak hezká slova - po tom období, co mám opravdu pohládí.H.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home