Kate's Journal

Wednesday, March 26, 2008

Dneska první lehký trénink s Lůďou po týdnu nic nedělání...teda řeknu vám, že jsem ani nečekala, že bude tolik síly, spíš bych čekala, že po horečkách budu ko, ale bylo to zcela úplně jinak:)

Benchpress 10/60 8/80 6/90 4/100 2/100 7/80
Tlaky s jč 10/24 10/28 8/30 8/30
Rozpažky 10/16 10/18 10/18
Protisměrné kladky 3x10-12

Bicepsový zdvih s jč 10/14 3x8/18
Kladiva 4x10/14
Protisměrné kladky 3x10

Zvedání nohou ve visu 3x10 + stahování kladky před tělem 4x10
Zkracovačky na fitballu

14 Comments:

  • At 8:46 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ahojky, tak to mě těší, že je lépe:-)Jinak jsem se Tě chtěla zeptat - pokud bych chtěla začít se trochu hýbat - tak se můžu obrátit na Tebe, že? Hanka

     
  • At 8:59 PM , Blogger shineonyou said...

    Pekne vykony po chorobe. Evidentne si zregenerovala..Ale bacha na recidivu.;D

     
  • At 11:08 PM , Blogger Kathy said...

    No jasný Hani, vždyť jsem ti včera psala, že tu jsem pro tebe!!:o)

     
  • At 7:09 AM , Anonymous Anonymous said...

    nazdar,
    ten benchpress je dost slusny....super...nie je z neho video?

     
  • At 7:35 AM , Blogger Kathy said...

    bohuzel, trenink ani nebyl v planu, rikala jsem si, ze si dam do konce tydne jeste voraz,ale nechala jsem se ukecat a nakonec jsem byla rada, ze jsem si zacvicila..:o)

     
  • At 7:43 AM , Anonymous Anonymous said...

    kde mame nejake fotky?ale zas to kaci neprehanej s tim cvicenim nezapomen ze si po nemoci :(

     
  • At 9:37 AM , Blogger Kathy said...

    Vím proto naplno do toho vlítnu až od pondělka a fotky?budou......:)

     
  • At 11:20 AM , Blogger shineonyou said...

    Mam par otazociek Katka:
    Tie protismerne kladky robis s akymi vahami na hrudnik a s akymi na bicak?
    Stahovanie kladky pred telom robis s akou vahou?
    Pouzivas pri skracovackach na fitlopte zavazie?
    dakujem

     
  • At 1:53 PM , Blogger Kathy said...

    proc je pro tebe dulezite s jakou vahou jedu?:o)jinak zkracovačky na fitballu nejezdím s váhou...

     
  • At 3:03 PM , Anonymous Anonymous said...

    nazdar,
    v sobotu ta budeme vidiet na MCR v benchpresse v N.Bore???
    Ak ano, drzime palce....

     
  • At 3:25 PM , Anonymous Anonymous said...

    NOJO ONDRO STYD SE :)NEVIME JAK UZ KACENKA VYPADA:)TAK PRESTAN LENOSIT A RYCHLE NEJAKY TY FOTKY:)KAMZE TO JEDES V SOBOTU?

     
  • At 4:42 PM , Blogger Kathy said...

    Pokud se budu citit dobre, pojedu...uvidime.:o)dekuju za palecky

     
  • At 8:07 PM , Blogger shineonyou said...

    Vsade inde si vahu uviedla, len pri spominanych nie.

     
  • At 7:36 AM , Blogger shineonyou said...

    Moja verzia vcerajsieho benchpressu:
    Benchpress 10/55 8/75 5/95 4/100 2/100 7/85
    Moze byt?;D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home