Kate's Journal

Saturday, March 22, 2008



Největším bohatstvím je to, jak dokážeš nakládat s tím, co jsi dostal do vínku od osudu a jak tento poklad dokážeš rozhojňovat. Každému je ze světla hvězd namíchán jedinečný nápoj. Nikdo neokusí stejnou chuť jako kdokoliv jiný - každý z nás je jedinečný, každý je sám sebou.

Sahejte vysoko, neboť ve vašich duších jsou ukryty hvězdy. Sněte hluboce, protože každému cíli předchází sen

Měla jsem možnost za poslední dva dny hodně přemýšlet, ležím doma s horečkou a asi i to mi dalo ten impuls.....hodně věcí jsem si uvědomila, hodně věcí co jsem dělala špatně, ale věřím, že dnešní i včerejší veškeré slzy mi to pomohli odplavit, všechny ty negace, všechny ty negativní myšlenky o sobě samé............. horečka citím, že už ustupuje....a já se konečně začínám cítit opět jako člověk....
Těším se až začnu opět naplno trénovat a budu se moci v plném zapálení konečně pustit do přípravy na květnové závody......mám před sebou kus práce, pže potřebuju za dva měsíce dát dolu min 12kg....ale pokud si budu věřit, jak říkají někteří mí blízcí, dokážu to!!!A já chci to alespoň zkusit.......a kdyby jenom forma nevyšla:)léto se blíží a léto v plavečkách taky:o)
jééé jak já se těším........na sluníčko a moře, letos plánuju za odměnu, když se mi to všechno povede jak chci, měsíční dovolenou u moře......wow...jen to pomyšlení mě žene kupředu:o)
Tak mi držte palečky!!

Tři pravidla pro život:


1. Neříkej nic špatného, nedělej nic špatného a pracuj na svém zdokonalení a růstu
2. Buď upřímný, vyzařuj lásku, toleruj ostatní v jejich chybách a zvycích, nepomlouvej,
neintrikuj. Hledej na druhých pozitivní stránky. Buď lepší svým přístupem k životu a k druhým.
3.
Ponoř se do vesmírné životní energie a důvěřuj tomuto zdroji. Budeš-li žít v reiki, vesmírná energie Ti pomůže nalézt tu nejlepší cestu.

24 Comments:

  • At 10:47 AM , Anonymous Anonymous said...

    jj more taky se uz tesim a kam planujes jet.Venku se zeni vsechny certi tak se ani nedivim ze te porazila nemoc ale proc ty smutny veci co pises.Si krasna nadana holka tak proc tak smutne.A jestli te trapi neco v osobnim zivote tak jak pises tak na chlapy kasly a jdi si za svym cilem.Taky jsem byla upnuta na jednoho skoncila jsem se svyma konickama kvuli nemu ale ted vim ze jsem udelala chybu.Muj cil je dosahnout nejakych vysledku a pokud se budu trapit problemama jako jestli je muj pritel verny nebo ne tak se tomu nebudu moc venovat na plno a dostatecne se soustredit.Pokud neplanujes jeste rodinu a mas dost pratel kolem sebe tak se na nikoho tolik neupinej.A jestli mas kluka keryho milujes a on te toleruje tak si stastna zena.:)

     
  • At 11:14 AM , Blogger Kathy said...

    hezky napsane :o) myslim, ze natom neco bude:o)

     
  • At 7:05 PM , Anonymous Anonymous said...

    To vis mluvi ze me zkusenost.:o)Takze trapeni mas.Tak drzim palecky at je brzy vyresis.

     
  • At 9:56 AM , Blogger shineonyou said...

    K myšlienke, ktoru si pekne rozpisala, aby clovek nezakopaval svoj talent, ale ho naplno rozvinul, mozem len povedat: Amen sestra!;D

    K tym dalsim myslienkam o pozitivnom zmyslani a konani sa mozem tiez pridat, hoc zo skusenosti uz radsej preferujem opatrnost: Cakam horsie, aby som mohol byt prijemne prekvapeny, resp. nebol zbytocne sklamany.

    V celku ale chem skonstatovat, ze si sexy, vysportovana a inteligentna ludska bytost, co nie je casty jav v dnesnej spolocnosti.Moj respekt!;D

     
  • At 1:33 PM , Anonymous Anonymous said...

    TAK CO POMLAZKA?:O)

     
  • At 2:36 PM , Blogger Kathy said...

    Díky Péťo......a neboj talent nenechám zakopat:)

     
  • At 2:39 PM , Blogger Kathy said...

    Velikonocni pondeli travim pod perinou :(Vcera opet horecky navic bolest na plicich, takze jsem skoncila na antibiotikach a s letosni pripravou na zavody si nejsem jista, zda to vubec pujde...

     
  • At 2:43 PM , Blogger shineonyou said...

    Katy, u lekara si bola. Urcite treba nasadit antibiotika. Nepodcen. Caj ta nevylieci. Ale myslim, ze to sama vies. Mal som nieco podobne na prelome roka. Az po antibiotikach mi padla teplota.

     
  • At 7:42 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ahojky,

    myslím si, že jsi jedna s mála lidiček, kteří dokážou všemožné:-) Obdivuji Tvoji výdrž i náhled na život. V tomto ohledu jsi hodně netradiční člověk...Já bych chtěla také změnit pár věcí v sobě i na sobě, ale ... Držím palečky!!!
    PS: čaje zázraky nedělají, ale věřím v ně - zkus bylinkový čaj proti nachlazení(lékárna) s kombinací s medem a citrónem - a doslova na litry:-)Haňďule

     
  • At 8:26 PM , Blogger Kathy said...

    Haňule, jsi zlatíčko moje největší!!Není nad to mít kolem sebe lidi jako jsi ty, co dokáží nejen pohladit na srdci, ale popstrčit trochu dál:)Hned jak se z toho dostanu, pokusím se to všemožné udělat:)

     
  • At 8:52 PM , Anonymous Anonymous said...

    Víš, život dává kopance - proto je to život. Ale myslím si, že každý takový "kolaps" tvoří člověka k určitému obrazu - takovým, jakým má být...Mě když přepadne takový splín - tak si vždycky říkám, že může být ještě hůř... Drž se. H.

     
  • At 9:23 PM , Blogger Kathy said...

    Víš Hani, já se konečně dostala do té fáze, že beru všechno s nadhledem, jo občas jsou situace, které zabolí a zamrzí, ale pokud budu všechno řešit, jako jsem to dělala doteď, nikam se nedostanu a budu pořád na tom samém bodě.... a je na čase neztrácet čas, život není tak dlouhej jak se zdá..

     
  • At 9:32 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ono to chce brát věci s nadhledem...jinak by se člověk ze všeho zbláznil...Jen Ti chci říct, že neexistuje nemožné - jen prostě jsou někdy věci těžší, složitější. Ale o Tebe bych se nebála:-)H.

     
  • At 11:20 PM , Anonymous Anonymous said...

    Kde mas neco novyho?:( fotky atd

     
  • At 1:17 PM , Blogger shineonyou said...

    Cau, cau Katka, ako zdravicko? Uz je to lepsie?

     
  • At 1:30 PM , Anonymous Anonymous said...

    Je z Tebe cítit splín. Který moře stojí za to válet se u něj měsíc?

     
  • At 2:22 PM , Blogger Kathy said...

    Pete moc ne:(porad stejny...horecky sic ustoupily, ale je to porad takove napytel.

     
  • At 2:28 PM , Blogger shineonyou said...

    Od kedy ta to chytilo naplno - myslim choroba?

     
  • At 5:03 PM , Blogger Kathy said...

    od ctvrtka, proc se ptas?

     
  • At 7:40 PM , Blogger shineonyou said...

    Pytam sa preto, ze som mal rovnake priznaky a ok som bol po dvoch tyzdnoch. Pomohli len antibiotika. Prislo dost necakane, rano som sa zobudil a horel som. Po troch dnoch som sie na pohotovost, lebo teplota nechcela ist poriadne dole ani s paralenom. Bola si u lekara?

     
  • At 8:25 PM , Anonymous Anonymous said...

    Koukám, tady se to tedy rozjelo. Doufám, že už Ti je lépe - na tělíčku i na dušičce.H.

     
  • At 9:30 PM , Anonymous Anonymous said...

    Na dusicce?Copak se stalo?Kaci soustred se na co mas:)Jsi nadana tak se nezahrabej

     
  • At 12:12 AM , Blogger Kathy said...

    Nikdo se zahrabávat nehodlá:o)To je to poslední co mám v úmyslu:o)

     
  • At 7:50 AM , Blogger shineonyou said...

    Zahrabavaju sa pstrosi a krtkovia a ty na mna neposobis ako jedno z tachto zvieratiek.:D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home