Kate's Journal

Wednesday, December 05, 2007



Včerejší den proběhl tak trochu odpočinkově i stresově:)
Odpočinek proběhl na Staroměstském náměstí, kde to v plném proudu již žije vánočními svátky.....a jak to platí asi všude, kde je jídlo, tam jsou lidi....kamkoliv jsem se otočila, se jedlo, pilo :) I já jsem nezahálela:) Kdo by to byl býval řekl, že v hnědé slupce zakuklená vánočně vonící lahůdka, může být tak výtečná.....pečené kaštánky voněly všude...a nejen ony...ale i trdelník, pečené jablíčka, svařené víno, medovina...prostě všude samé dobrůtky:)

Zde přikládám recept na pečené kaštany, kdo by měl zájem tuto nízkotučnou lahůdku si udělat sám doma...

  • Pečené kaštany
  • Ať pečete kaštany v troubě, na pánvi nebo ve starším kastrolu s tlustým dnem, nezapomeňte je na vrchu naříznout. Tzn. udělat ostrým nožem jakýsi křížek do hloubky cca. 4mm, délka řezů je 1-2cm, dle velikosti plodu. Při pečení na pánvi a v kastrolu nádobu přiklopte a občas jí protřepte. Až skořápky začnou pukat, praskat a barvit se do tmavě hněda, dobrota je hotová. Skořápka by neměla být zuhelnatělá a spálená, ale jsou i tací jedinci, kteří takovém kousky považují za lahůdku, třeba jako já :) Pečení trvá kolem 5-10 min, v troubě o pár minut déle.

    Pak přišlo setkání s jedním mým obdivovatelem z Anglie...Stevem....byl tak nervózní, že skoro nemluvil, ale nebyl v tom stavu sám:) Nervózní jsme byli oba, ale nakonec oba dva rádi, že jsme se sešli


    A na závěr jsem napsala test z práva...takže úspěšný den:)
    A teď padám do postýlky...už se na ty peřinky moc těším.....a oni na mne určitě takyyyyyyyyy:D

    0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home