Kate's Journal

Sunday, August 19, 2007

Zdravím všechny návštěvníky mého weblogu:)
Omlouvám se za menší odmlku, ale příjde mi zbytečné jsem psát každý můj trénink. ono to je stejně pořád o tom samém:)
Pátek a sobotu jsem prolenošila, zkusila jsem si opět jaké to je:)) A celkem se mi to líbilo:)
Navíc svalíky to občas taky potřebují....Připravujeme opět dvě videa..jedno tréninkové a druhé z lučního kvítí:) A taky jednu galérku z procházky...takže se máte naco těšit:) Jsem sice těď jak cvalíček, ale poslední dobou zjišťuji, že nějak není vůle si ubrat......a navíc já tak strašně ráda jím:)



Jinak kdo z vás by měl zájem si se mnou online popovídat a zároveň mě vidět na webkameře, má možnost po jeho registraci na www.euromusclecam.com nebo www.herbicepscam.com.

4 Comments:

  • At 2:39 PM , Blogger thewildehorse said...

    Hi Katka,
    a sweet kiss....you're the best.
    Keep hard.
    Paul "Thewildehorse"

     
  • At 3:53 PM , Anonymous Anonymous said...

    Kathy,

    myslim, ze by si mala pokracovat v pisani svojich treningov....bola by skoda prestat ich pisat...

     
  • At 2:26 PM , Blogger Kathy said...

    Ok...tak ja v tom budu tedy pokracovat:)

     
  • At 5:54 PM , Anonymous Anonymous said...

    dakujeme

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home