Kate's Journal

Wednesday, December 10, 2008

10.12. opět dneska jen lehce...přetíženým bedrům dávám trochu voraz od mrtvolek:)
35min orbitrack

Záda/Back
Shyby s dopomocí/Pullups with help 5 x 8-10

Stahování kladky na hrudník/Lat Pulldown 4 x 45kg/99lbs x 10

Stahování "V držáku"/V-Bar Pulldown 3 x 45kg/99lbs x 8

Přítahy vč k pasu/Bent Over Barbell Row
2 x 50kg/110lbs x 10
2 x 60kg/132lbs x 10

Přítahy vsedě/Seated Row
4 x 45kg/99lbs x 10

Extenze/Extension 5 x 10

Abs
Zvedání nohou na míčiBall Reverse crunch 4 x 15
Přítahy kolen na míči/Exercise Ball Pull-In 4 x 10
Zkracovačky na míči s kotučem(25kg)/Ball Crunches 4 x 10

+ strečink

4 Comments:

  • At 2:03 AM , Blogger Unknown said...

    Pěkný Kačí, zrovinka na odpočinek to moc nevypadá :-)

     
  • At 9:02 AM , Blogger Kathy said...

    Mno moje neodpočinkové tréninky vypadají trochu jinak:o))

     
  • At 2:58 AM , Blogger Unknown said...

    Hihi, no to máš asi pravdu, beru to asi podle jiných měřítek:-) A v čem jsi tedy ubrala? Váhy, opakování, nebo komplet jiný cviky???

     
  • At 3:36 PM , Blogger Kathy said...

    Ubrala jsem váhy, a nezařadila jsem mrtvé tahy, můj oblíbený cvik...:o)Přemýšlím, že vůbec bych měla dát do konce prosince voraz, jen nevím jestli jsem schopná to udělat...nedokážu jít na trénink s tím, že do toho nedám všechno...bude to chtít někam vypadnout, kde nebude posilka...tak jedině mě to donutí:)lol...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home