Kate's Journal

Thursday, November 13, 2008

14.11. Dneska jsem prubla zdejší fitko ve stylu Worldclass, příjemně jsem si zacvičila, no aby ne za 500Kc..:o)ale zasky je v ceně sauna, pára a bazén...zítra nebo v neděli zajdu znovu :)
Co se týče procházení se po Stockholmu, tedy počásko mi dnes moc nepřálo, přšelo tu celý den...ale i přesto jsem se na chvíli vydala do ulic...v nočním Stockholmu je krásně, kor když na každém rohu voní pekárna:o) Pracovat jsem začali již dneska pže v tom počásku stejně nešlo nic jiného dělat......
















13.11.
Zdravím váš všechny ze švédského Stockholmu....dneska jsem strávila den cestováním, i s mým úžasným orientačním smyslem :o) jsem nakonec můj hotel našla...Hotel nemá chybu...teď už s plným bříškem, po relaxu v sauně, ležím v postýlce a hodlám se válet až do rána......Zítra mám v plánu se více aklimatizovat, navštívit zdejší fitness, procházku po Stockholmu spojenou samozřejmě s nakupováním:o) Sobotu a neděli budeme pracovat na fotečkách a videích a v pondělí se vracím dom...za svým zlatíčkem.....s láskou vaše Kačenka

2 Comments:

  • At 8:29 AM , Blogger Lentilka said...

    Šmárjá, co tam děláš???????????? A že jsi nic neřekla, Ty tajnůstkářko, čučím jako blázen. Tak si to tam užij a vraŤ se nám papa :o)

     
  • At 10:47 AM , Anonymous Anonymous said...

    Kačenko ty nám svítiš štestím, tak at ti to vydrží... preju uprimne. Jdu si koupit startky a jednu si rozsvítim.Dám kavčo a zítra mrknu co nového u teba. čauko mirko.p.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home