Kate's Journal

Saturday, November 08, 2008

8.11. na dnešek jsme se domluvili s Romčou na společný trénink ramen, i přes sychravé počásko, které ovládlo naši republiku, jsme se péšo vydali do Gatu v Debři, kde mají sobotní dopoledne otevřeno. Super jsme si mákli i pokecali:)Díky Romííí!!!

Ramena /Shoulders
Tlaky s vč vestoji/Standing Barbell Shoulder Press
20kg/44lbs x 10
25kg/55lbs x 10
30kg/66lbs x 10
35kg/77lbs x 8
40kg/88lbs x 8 + 20kg/44lbs x 8

Přepažování s jč/Front Dumbbell Raise
21,5kg/47.4lbs x 10
24,5kg/54lbs x 10
26,5kg/58.4lbs x 8

Přítahy k bradě s předpažením/Upright Barbell Row with Front Raise
20kg/44lbs x 10
2 x 30kg/66lbs x 8

Upažování/Lateral Raise
11kg/24.25lbs x10
12,5kg/27.5lbs x 8 + 7,5kg/16.5lbs x 8
12,5kg/27.5lbs x 8 + 7,5kg/16.5lbs x 8

Kroužky/Circling
2 x 2kg/4,4lbs/30(forward) + 30(backward)

Romčův report na jeho stránkách www.romanmarsalek.cz

Romčo mákni trochu, skoro tě doháním :o) Postni mi mailíkem ten zbytek našich společných fotek, až budeš mít volnou chvilku,díkes:)

15 Comments:

  • At 3:47 PM , Anonymous Anonymous said...

    ... Nicola Ball má skoro stejné ramienka ako ty Kačko ... hurá kavčo a radost s toho že makáš na sobe ... čauko m.p.

     
  • At 6:22 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ahojky,

    tak jak válčíš?Chtěla jsem se jen zeptat, kde je vlastně v Bouli to Perso?Já jsem jinak mimo provoz - chytly mě záda, už trpím přes týden a asi bez doktora to nepůjde:-(To jsou ty kila navíc + nedostatek pohybu, prostě tělíčko začlo stávkovat. Jinak fotky vítám, ten blog to trochu oživí...H.

     
  • At 6:43 AM , Blogger Kathy said...

    Ahojky Hanďule..no já na tebe stále čekám kočko, že se ozveš, to Perso je v Zalužanské ulici hned naproti 6ZS (nový žlutý barák)...záda jsou nepříjemná věc, ale posilka by to mohla spravit, co myslíš?:o)

     
  • At 1:01 PM , Anonymous Anonymous said...

    ... tak a prdím na to. Člověk maká jak blázen, pak v gaetu potká tebe a celá motivace je fuč a zbyde tichá závist. Ale moc ti to sluší, tak se tam ukaž častěji ať je alespoň o důvod více tam chodit. V.

     
  • At 2:20 PM , Blogger Unknown said...

    Gateu...
    Hele, Kačenka ma noveho ctitele...
    "V"...Sakra, kdo by to mohl být?
    :-)

     
  • At 4:55 PM , Anonymous Anonymous said...

    Kaťule,

    já vím, že by to chtělo...tak zkusíme něco naplánovat a uvidíme...Jinak bych taky řekla, že poslední dobou Ti to sluší - tak nějak záříš?:-)

     
  • At 8:48 PM , Anonymous Anonymous said...

    Koukal jsme na video , moc pěkný trénink , snad mne to taky nakopne :-)

    Alby

     
  • At 9:07 PM , Anonymous Anonymous said...

    The Love in air :o)

    Very nice Kyptová have one boyfriend :oDDDDDDDDD

    A power couple i think.

    happiness for you!

     
  • At 1:49 AM , Blogger Kathy said...

    Budu se snažit do Gatu chodit častěji, myslím, že ty sobotní dopoledne Dita vymyslela dobře:)Občas vás příjdu zkontrolovat jestli makáte:o)A co se týče té motivace, tu bys při pohledu na mě neměl ztrácet, ba naopak:)

    Děkuji Hanďule:)To asi proto, že jsem všechno začala brát tak nějak s nadhledem..Žijeme jen jednou, tak si to užívejme a nedělejme zbytečné, nemusíme jich pak litovat!!Hleďme do budoucnosti, žijme přítomností, život utíká tak rychle, že minulostí se zaobírat nesmíme, protože pak bychom nežili, ale jen hledali chyby.

    Brzy se ozvi!!!

     
  • At 9:27 AM , Blogger Lentilka said...

    tak hele, vy dva holoubci :oD, netěli byste přijet 6.12. do olmika na olomouckého siláka?
    Já pojedu taky, na čumendu :oD

     
  • At 10:16 AM , Blogger Kathy said...

    To bychom mohli, co Romí?:)nějakej link, kde je o té akci víc máš Leni?

     
  • At 10:19 AM , Blogger Lentilka said...

    na ronničku je pozvánka, ale když dáš do vyhledávače olomoucký silák, tak ti to vyjede samo :oD. jojo Romi, to byste teda mohli :-))

     
  • At 10:44 AM , Blogger Lentilka said...

    no, teď jsem se na to podívala lépe a mám pocit, že to bude pouze pánská zaležitost :o(

     
  • At 11:04 AM , Anonymous Anonymous said...

    Ty brdo. Navzdory tomu, ze se nezname a me se ani zensky kulturistky nelibej, tak musim rict, ze vypadas fakt dobre. Krapet blednu zavisti :)
    Ne ze bych musela mit takovou muskulaturu, to asi nee, ale zbavit se vsech tukovych zasob, to ano :))
    Takze to vanoc mam co delat :(

     
  • At 8:34 PM , Anonymous Anonymous said...

    Nový ctitel? Ne, ne.. Jen jsem pochválil. Myslím že jich má Kačka dost i beze mne. V.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home