Kate's Journal

Thursday, October 30, 2008

30.10. dneska jen takové protažení, nebylo sice v plánu vůbec sahat na činky, ale nakonec jsem dala alespoň ramena.....večer ještě gymnastika, na kterou mě Ondra ukecal, no spíš to vidím tak, že tam zas budu sedět a dívat se na ty blázny, kteří tam budou lítat vzduchem a provádět věci, které mi hlava nebere:o)






40min kolo/bicycle

Ramena/Shoulders

Tlaky namultipressu /Shoulder Smith Machine Press - overhead
20kg/44lbs x 12
30kg/66lbs x 12
40kg/88lbs x 10
50kg/110lbs x 8
60kg/132lbs x 5
40kg/88lbs x 10
Upažování/Lateral Raise
Drop série/Drop set 3x
10kg/22lbs x 10
8kg/17.6lbs x 7
6kg/13.2lbs x 5
4kg/8.8lbs x 4

Předpažování/Front Cable Raise 3 x 12

Upažování s jč v předklonu/Back Flyes 3 x 10-12

+ abs

14 Comments:

  • At 3:29 PM , Blogger Lentilka said...

    Ááááá, Ty máš kukadla :oD,
    na tý fotce máš nádherný očí!!!

     
  • At 12:09 PM , Blogger Kathy said...

    :o)

     
  • At 8:28 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ahoj Kačko, jaké množství si mám představit pod 2x burisony ? Jinak tvé fota super - ale na takové komentáře si jistě zvyklá. Díky

     
  • At 12:41 AM , Blogger Kathy said...

    2 pytlíky po 80g...:o)

     
  • At 11:59 PM , Blogger Unknown said...

    To je hodne cukru, ale brisko je, porad videt, narozdil od meho...uz mlcim

    Ty Kaci, neni Lena tak trochu... na zeny? Nebo neni to dokonce muz? Zda se mi, ze te ma vic nez rada (rad) :-)

     
  • At 8:23 AM , Blogger Kathy said...

    Nepovídej:)Asi ti ho příjdu brzy zkontrolovat:o)Kdy dáme ten trénink?Stále čekám, že se ozveš:o)

    K Léně..to je moje drahá...nikdy jsme se ještě osobně nesetkaly, ale až se setkáme, tak se vzájemně sežerem, že Leni?:o)

     
  • At 10:08 AM , Blogger Lentilka said...

    Jasně,jen nechápu, kde jsi na to přišel, že bych byla chlap nebo dokonce na ženský :oD
    Jsem šťastně zasnoubená s MUŽEM.
    Jen mám takový problém, že si nevidím do puse, vyrůstala jsem na vesnici na valašsku a tam je zvykem, že co na srdci to na jazyku, ať se to někomu líbí nebo ne a jestli se mi líbí, jaký má Káťa na fotce oči, tak proč bych jí to neměla říct??? To ze mě přece ještě nedělá lesbu, nebo joo? :oDD

     
  • At 10:19 AM , Blogger Lentilka said...

    todle mě fakt rozesmálo, no nevím, co by jsi říkal na to, kdybys viděl ty naše emaily a smsky :oD to už by Tě asi trefilo, že MILÁŠKU :oDD

     
  • At 10:48 AM , Blogger Unknown said...

    Tak teda ok Léňo, a beru to. Náhodou se mi to i moc líbí...taková upřímnost je fakt super!

    Káťo, jestli to ještě uvidíš tady, jak jsi na tom v pátek dopoledne? Popřípadě i sobota dopoledne? Co myslíš?

     
  • At 11:11 AM , Blogger Kathy said...

    Milášku:)já to myslela vážně s tím sežráním:))týýjoo teď budu hodně přemýšlet, jestli se za tebou nevydám...:))

    Romi, v pátek dopol co jedeš?:)Možná se přidám...

     
  • At 11:23 AM , Blogger Lentilka said...

    Šak počkej, až Tě uvidím, se na Tebe vrhnu jak uslintaný bernardýn :oD

     
  • At 6:39 PM , Blogger Kathy said...

    Šak se nemůžu už dočkat:o)

     
  • At 11:04 PM , Blogger Unknown said...

    :-))))

    Kačí, v pátek by to mohlo být...ne stehna a ne prsa, a pak cokoli. Prijd, udelame fotky z treninku. Jo a na konci srpna nebo ledna poradam soutez v benci s vlastni vahou na pocty opak, doufam, ze se zucastnis a pohar pro vitezku zustane v Bouli!!! Nazev souteze je "o nejsilnejsi boleslavacku / vaka)

     
  • At 12:37 AM , Blogger Unknown said...

    "SRPNA" chtel jsem napsat samozrejme prosince... tak co, unavena? Ja tam budu na 90%. Od pul destae. Radsi mi to kdyz tak potvrd...na 777...ahoj

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home