Kate's Journal

Monday, April 21, 2008

21.4.
I. fáze
40min kardio

Obrácený peck deck 5x15
Tlaky na ramena 2x10/20 2x8/20 + upažování vestoji 4x10/8
Předpažování přes kladku 4x10

Mrtvý tah s nataženýma nohama 4x15/40 + podsazování pánve 4x15
Zakopávání jednonož 4x10

II.fáze
měla proběhnout v posilovně, ale bohužel mě 2,5 hodinová procházka kolem Krásné vyhlídky natolik vyčerpala, že jdu zalehnout do pelechu a jdu se mazlit s peřinou....:o)Dobrou noc!
Zbytek nožek dám zítra...

Jinak na Vyhlídce bylo moc krásně:)Slunečních paprsků dostatek.......jen místo toho, abych energii sbírala, spíš si ji ode mne příroda vzala:)Nojo zatracené kopce:o)

1 Comments:

  • At 10:44 PM , Anonymous Anonymous said...

    děkuji za vzpomínku...ty místa jsou nádherný...znal jsem tam každou cestičku...už je to pár let co jsem prožíval to romantické střídání nálady...sevřený pocit v temných úzkých štěrbinách a náhlé nadechnutí na skalní vyhlídce...je to napínavě rozdýchaný :-)...tak trochu chápu v jakých náladách se tam člověk vydává a proč nechce uniknout ze sevření skal dokud se pořádně nenadechne při pohledu do nekonečné krajiny zalité sluncem...tak doufám, že ten nádech byl hlubokej a vydrží na dlouho...držím palce a obdivuji...snad si to zas jednou užiju i já...díky a dobrou noc :-)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home