Kate's Journal

Saturday, August 02, 2008

Včera jsem byla vyzkoušet JUMPING, cvičení na trampolínkách tady u nás v nově zavedeném klubu v Mladé Boleslavi...nejen, že jsem byla mile překvapena, z příjemného prostředí, milého kolektivu, ale i z toho, jak takové hopsání na malé trampošce může člověka odrovnat:) Dynamické poskoky, balanční posilování, motivující instruktorka, lekce plná zábavy a euforie!!!Opravdu super!
Opět doporučuji těm, co se nejen snaží zhubnout, ale i těm co hledají změnu, od činek, spinningu, klasického aerobiku aj...jen mají omezenou kapacitu a docela i naplněné hodiny týdny předem, takže pokud byste to chtěli vyzkoušet nejlépe rezervovat týden - 14dni dopředu...

Plus jumpingu:
Při jumpingu zlepšujete kondici, tvarujete postavu a zlepšujete celkovou stabilitu těla. Díky měkkým dopadům, které pružná trampolína tlumí, šetříte klouby a zároveň aktivujete i hluboké vrstvy svalů a tzv. stabilizační systém.

Po této hodině jsme jeli do aquaparku v Čestlicích, opět premiéra.....ale musím říct trochu zklamání, po tom jak to propagují a vyzdvihují, .......pro rodinu s dětmi určitě super, ale pro nás skoro dospělé:o) trochu nuda a navíc mi po celou dobu pobytu byla zima, takže jsem si to moc neužila...můj názor je ten, že fotky z jejich webovek opravdu hodně zkreslují...

2 Comments:

  • At 5:24 PM , Anonymous Anonymous said...

    Mirko: súhlasím po vyskakaní se na trampole to je asi ako po ... premíchaní všech hormonú v tele ... proste dokonalej koktejl. Umím si predstavit všechny polohy :( a vo tom to je !!!

     
  • At 8:34 PM , Anonymous Anonymous said...

    Velmi dobře jste udělal hned JUMP! Nová zkušenost? V Brazílii je velmi populární a BODY COMBAT and JUMP. Omlouváme se za případné chyby, jsem pomocí TRASLATOR.NOW nejméně teď nemůžu pochopit, co psát.
    Jsem velmi šťastný!

    Polibky nosu!

    -------
    Very Good you to have made now Jump!
    A new experience? In Brazil the Jump and the Body Combat is very popular.

    Excuse for the mistakes, I am using a translator for Czech language. At least now I can understand what you write.
    I am very happy!

    Kisses for the number 1!!
    :o*

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home