Kate's Journal

Tuesday, July 01, 2008

7 Comments:

  • At 6:26 PM , Anonymous Anonymous said...

    Moc pěkná fotečka Káťo,ostatně jako všechny tvoje fotky.Jsem rád že ses pustila s chutí do přípravy.
    Věnuj se přípravě a s vízem si hlavu nelámej.Mám takový tušení že budeš mít štěstí.
    Morfeus

     
  • At 8:40 PM , Anonymous Anonymous said...

    Hezky vložená fotka do jiného pozadí , jinak také držím palce a těším se až tě uvidím opět v akci Já osobně teď jedu jen tak relax , není to pořád nějak ono , i ta váha je opět někde jinde ,bohužel mi zas začalo chutnat :-( .
    Alby

     
  • At 12:14 AM , Blogger Kathy said...

    No mě minulý týdne taky moc chutnalo:)Jak otesánek, co nemá nikdy dost:o)Ale druhý den mám utáhnuté cukry i tuky a je zase hlad...
    Jinak Morfeusku, pokud to díky tobě půjde bez problémů, tak budu šťastný člověk:)
    Alby, v posce se pořád nějak míjíme, viď? Ale něco s tím provedu:)

     
  • At 11:16 AM , Anonymous Anonymous said...

    ...jasně že i MB drží palečky...
    Monika

     
  • At 9:30 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ale jdi ty brepto,jak říkám věnuj se přípravě.
    Morfeus

     
  • At 6:21 AM , Anonymous Anonymous said...

    Kat the real muscle girl \m/
    Kyptova to the max.

    Kat you can write in english your work for abs?

    Thanks!
    :o)

    kisses!
    :o*

     
  • At 10:17 PM , Anonymous Anonymous said...

    Hello kat,maybe you can help me.
    What means "Václaváku"?
    Have traslate to english?


    Thanks best one muscle girl!

    :o*

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home