Kate's Journal

Wednesday, June 25, 2008

Z dnešního deníku Blesk

9 Comments:

  • At 3:49 PM , Blogger Lentilka said...

    jejda jejda, tohle já nekupuju, ale.... letím do tabáku....

     
  • At 5:11 PM , Anonymous Anonymous said...

    já to kupuji,věřil jsem že jednou bude Kačka dívkou Blesku!

     
  • At 7:50 PM , Blogger Kathy said...

    :o)Jsi ty ale éro!!:)

     
  • At 8:16 PM , Anonymous Anonymous said...

    Tak tohle mi taky uteklo,snad to ještě seženu.Je to perfektní Káťo.
    Morfeus

     
  • At 10:55 PM , Anonymous Anonymous said...

    ne tohle je ostuda a to poradna! jedina zminka o ceske vyprave v nejubozejsim bulvarnim platku, zcestny clanecek pidi rozmeru a nepresne udaje (tomas neni jen vitez kategorie, je to predevsim abs vitez) je mi z toho zle to vam reknu...nevim jestli katce udelalo radost ze je "nejsavlnateksi" ceskou? ty vado kterej pitomec tohle npsal? ale hlavne! o barosove pitce a bitce se pise na pul strance!!! s takovyma informace at dou do prdele! marsalek

     
  • At 7:05 AM , Anonymous Anonymous said...

    ber to trochu s nadhledem,chlape.jsi v čechách....je mi jasný,že po takový dřině to ocenění chybí,ale tohle bylo v kulturistice u nás vždycky.i když byl Jablon MS atd.

     
  • At 7:12 AM , Blogger Lentilka said...

    No popravdě řečeno, když jsem to koupila a přečetla, tak jsem fakt nechápala, kterej pitomec to psal a nejen já, ale celá posilka.
    Přesně jak říkáš, co na tom, že je Tomáš absolutní mistr světa, oni tam napíšou, že vyhrál kategorii, o Pepovi taky ani zmínka, ubožáci, ale hokej a fotbal budou cpát všude.
    Sakra, ještě se vzteknu po ránu...

     
  • At 3:36 PM , Anonymous Anonymous said...

    I když je to jen bulvár je to zatím jediný denník který se alespoň o MS zmínil.Ten bulvár čte přes milión lidí denně a přes milión lidí teď zná Katku jako nejsvalnatější češku,kterou do teď třeba vůbec ani neznali.I když text není zcela pravdivý, pro ní to je ale velká reklama.Nejsem příznivcem Blesku ale jsem rád že se vůbec někdo zmínil.Teď už se Káťo musíš jen opít a porat v baru a jsi ve všech novinách.Morfeus

     
  • At 6:32 PM , Anonymous Anonymous said...

    yeah!
    Kat for all peoples see.

    \m/

    :o)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home