Kate's Journal

Tuesday, June 10, 2008

Ačkoli se mistrovství světa blíží, musím na sebe žalovat, že jsem dneska opět hřešila :(...Na jedne straně únava, ta je neskutečná, pořád bych jen spala, nejsem schopna už téměř ničeho, natož ještě odjet dva tréninky denně....po dnešní ranní návštěve fitka, jsem odpoledne lehla s teplotou a už se opravdu dneska jinam nechystám, než jen ležet v pelíšku...a to je tam tak pekelně krásně,akorát tak na koupačku :( a na druhé straně trochu psychika, pže si opravdu nejem jista, zdali s formou takovou co mám, se mohu jet prezentovat na MS..mám pocit, že forma je ode dne čímdál horší a horší, ale třeba je to jen pocit...
a ať už to dopadne jakkoli, neskutečně se těším až odcestuju k moři...a pokud to vyjde, tak minimálně na měsíc :)

4 Comments:

  • At 7:47 PM , Blogger Lentilka said...

    Káti, nebrebenti, nebrebenti a upaluj balit kufry. Máš super formu a únava k tomu patří, vím, že je to hrozně těžký a tyhle řádky Ti moc nepomůžou, ale ještě vydž, snaž se, už jenom chvilička a je to. Napusť si plnou vanu, nalej do ní nějaký větrový olejíček na uvolnění a relaxuj, jsou to sice kraviny, ale neuvěřitelně to pomáhá, pak je ale problém vylézt ven, ale to zvládneš :oD
    Káti, horečky jsou od únavy a vyčerpání, to bude taky v pohodě, jsi flegmatička , tak to teď využij, to zvládneš, JÁ TI VĚŘÍM!!!

     
  • At 10:41 PM , Anonymous Anonymous said...

    Lentilka má pravdu ...., forma je moc pěkná a bude lepší , já když to viděl ,tak jsem začal znovu cvičit :-) ,nepodceňuj se a i kdyby ,vítěz už jsi - překonala jsi sama sebe a přinejmenším to bude skvělá zkušenost .
    Alby

     
  • At 5:25 PM , Blogger Lentilka said...

    KÁTI,já Tě vidím i když se nedívám !!!!!!!!!!!!!!!!
    :oD

     
  • At 7:26 PM , Blogger Kathy said...

    Snažím se, snažím.....je to boj, ale dotáhnu to do konce....děkuju všem, co jsou se mnou!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home