Kate's Journal

Wednesday, May 28, 2008

Na webu přidána nová galerie

9 Comments:

  • At 11:12 AM , Blogger Lentilka said...

    Káti, ty fotky jsou vážně suprový.
    Chtěla jsem se Tě zeptat, proč vlastně závodíš v bodyfit. a ne v kulturistice. Mám pocit, že sis tím i tak trošku uškodila, že na bodyf. jsi hodně udělaná a v kulturistice by jsi měla rozhodně super výsledky.
    pa

     
  • At 11:57 AM , Anonymous Anonymous said...

    ano, suhlasim s lentilkou....na bodyfitnes vela svalou...preto 2. miesto...velka skoda...na kulturistiku ok...

     
  • At 12:21 PM , Blogger Kathy said...

    Uvidime....vzhledem k tomu, ze Nabba kulturistiku žen neotevřela a chtělo se mi závodit, tak jinej výběr nemám :(

     
  • At 3:06 PM , Anonymous Anonymous said...

    Marně přemýšlím jaký výraz pro tuhle krásu použít a vůbec nemůžu na nic přijít.Prostě je to krásný.
    Morfeus

     
  • At 8:09 PM , Blogger Lentilka said...

    Káti, na kolik hodin tam mám být v neděli, abych o něco nepřišla ? :o)

     
  • At 8:17 PM , Blogger Kathy said...

    V neděli Leni?Myslíš závody nebo?

     
  • At 8:22 PM , Blogger Lentilka said...

    jojo, myslím závody v neděli :o)

     
  • At 8:29 PM , Blogger Kathy said...

    Ale závody nejsou v ne, ale v sobotu trdýlku...jukni na propozice na www.vitalmax-news.cz, v levém sloupci v kalendáři soutěží to najdeš.

     
  • At 8:35 PM , Blogger Lentilka said...

    no tak teď jsem s toho velaka zmetená, protože mě přišel na mail kalendář a je teda úplně jinej, kakra! V tom mým je psáno, že MČR je 1.6.2008 v České Třebové. No tak to je ale sprostý :o/

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home