Kate's Journal

Monday, June 23, 2008

MS v ŘECKU 2008

Náš výlet do Řecka se jednoznačně zdařil..nejen, že náš tým úspěšně zabodoval, ale prožili jsme fantastických pár dní, škoda, že to tak rychle uteklo....
Co se týče mého 5. místa, jedním slovem spokojenost...jen to, že jsem se probojovala do finále beru jako velký úspěch...jela jsem na závody s tím, že vůbec netuším jak konkurence bude vypadat a co se na závodech bude hodnotit, a na místě jsem se přesvědčila o tom, že soutěžit v kategorii Fitness Figure je o svalech a vyrýsovanosti.....na sebevědomí mi to sice moc nepřidalo, když jsem viděla konkurentky stát vedle sebe již při prezentaci, ale zas mě to o kus dál posunulo a dalo mi to chuť se připravit na příští rok (již s představou jak by to mělo vypadat:))
Chtěla bych poděkovat Šárce, klukům a především těm co stojí v pozadí federace NABBA Czech Honzovi F., Leošovi B. a Tomovi Š. za příjemně strávených několi dní!!Bylo to super!!!
Velké díky samozřejmě patří také všem lidičkám, co byli stále se mnou a pomohli, když jsem potřebovala!!

Výsledky naší reprezentace naleznete zde
Několik foteček z našeho pobytu v Řecku pořízené Jardou Cinkem na fit-centrum.cz
a Romčou na romanmarsalek.cz




Informují o nás i na tn.nova.cz






Prezentace:

Po semifinále:


5 Comments:

  • At 7:09 PM , Anonymous Anonymous said...

    Káťo obrovská gratulace !!! Tohle je fakt SKVĚLÝ výsledek na to že jsi šla vlastně do neznáma. Věřím že tě tenhle úspěch nakopne a příště to bude už třeba na bednu. A taky věřím že můžeš zase počítat s podporou všech lidiček kteří ti pomáhali nebo jenom prostě drželi palečky....

     
  • At 7:53 PM , Blogger Lentilka said...

    Pche, se ví, Káťa si to teď obkoukla, co a jak a za rok to tam všechno vymete, že jo?

     
  • At 9:28 AM , Anonymous Anonymous said...

    Katko,moc gratuluju!!! Vidis ze to hladoveni a odrikani stalo za to,na to ze jsi to chtela zabalit,tak myslim ze ty vysledky jsou naprosto uzasny a je videt ze se vyplati tu drinu a odrikani zurocit na podiu.Vitezstvi na mistrovstvi Cech,vitezstvi na republice a ted k tomu 5 misto na svete,je fantasticka sezona!!! Jsi sikulka!!! Preju hodne sil a pevne vule pro pristi sezonu,v te uz i s plackou z MS :) Michal

     
  • At 9:30 AM , Anonymous Anonymous said...

    Jeste jsem zapomel!!! Moc hezky uces a make-up!!! Opravdu povedeny!!! Michal

     
  • At 9:57 AM , Blogger Kathy said...

    Děkuju, děkuju...jste vážně skvělí!!
    Na příští rok se určo připravovat budu a ikdyž vím, co mě všechno čeká, těším se nato!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home