Kate's Journal

Tuesday, June 17, 2008

Tak mám první den téměř bez cukrů za sebou a čeká mě další....mám toho už plné kecky, nejen, že fyzicky je to náročné, ale psychicky taky nic moc.....nemůžu hlady spát, pořád se mi chce bezdůvodně plakat...prostě děs.....těším se na pár dní bez tréninků a dlabání....na každém mém kroku se mi zdá již jen o jídle:)
K tréninku:
Včera dopolko: kolo + nohy, zadek, biceps ,odpolko 40min orbitrack + záda + břicho
Dneska dopolko: hrudník,triceps + běh, odpolko: ramena + orbitrack + břicho
Středa: už jen kruhový trénink a kolo a pózink

Váha se tak nějak drží plus mínus 64kg....a k formě, no ufidíme, nožky se mi dneska zdají lepší než kdy byly, možná pomohly brusle a výpady..:)
Ve středu před cukrováním dodám foto...

15 Comments:

  • At 10:00 AM , Blogger Lentilka said...

    hihi, Káti, s tím bezdůvodným plakáním jsme na tom stejně, rozpláče mě teď kdejaká "ptákovina" a navíc to musím provozovat tajně, protože kdyby mě viděl můj mladý, tak to by dopadlo :oD. Ach joo, lehký to teda nemáš, ale já Ti věřím, že to zvládneš.
    Škoda, že Tě nevidím naživo, ale úrčo je to superní!!!
    Drž se!!!!!!!!!!!!! Jinak víš co!!!!!!!!! :oD

     
  • At 4:54 PM , Blogger Kathy said...

    Děkuju Leni!!!
    I ty se drž kočko!!Po závodech musíme dát srázek!!

     
  • At 5:49 PM , Blogger Lentilka said...

    Si piš, kotě ... :oD

     
  • At 6:06 PM , Anonymous Anonymous said...

    jestli ti to pomuze...a ja vim, ze jo...za par dni se neskutecne muzeme prezrat a prepit...neni to uzasna predstava? nejaky mcdonalds se v recku najde...tam si sednem a pojedem cely menu od shora na konec...uz jen par dni!! drz se kaci!! rom

     
  • At 6:42 PM , Blogger Lentilka said...

    no, tak jako tu žranici vám fakt závidím a upřímě :o/

     
  • At 7:42 PM , Blogger Kathy said...

    Tak skvělá zpráva, pobyt nám o trochu prodloužili, takže v neděli se nebude jen jíst, ale bude i koupálo v moři..jupííí!:)

     
  • At 4:42 PM , Blogger Lentilka said...

    tak tomu říkám odměna, rozhodně si to všichni zasloužíte, moc VÁM to všem přeji, už se těším na fotky :o)

     
  • At 1:50 PM , Anonymous Anonymous said...

    Kačko žvýkačko,tak ti držím palce ať ti to dopadne dle tvého očekávání já už mám jasno o výsledku.Užij si moře, přijeď s plným bříškem a širokým úsměvem.
    Morfeus

     
  • At 4:42 PM , Blogger Lentilka said...

    Tak co, Káti? Zbalená, nachystaná, natěšená???
    Přeji hodně štěstí a hlavně se nám v pořádku vraťte a pozor na žraloky.
    Papa, myslím na VÁS!!!

     
  • At 11:46 PM , Anonymous Anonymous said...

    Tak naše Kačenka ukořistila 5.místo ..Vzhledem ke konkurenci je to nádherný výsledek !!!!

     
  • At 7:39 AM , Anonymous Anonymous said...

    Tak to je super umístění!!díky za info.Morfeus

     
  • At 10:09 AM , Anonymous Anonymous said...

    Kousek od placky , přesto skvělý výsledek , Obrovská gratulace Kačko
    Alby

     
  • At 7:32 AM , Blogger Lentilka said...

    Tak to je hodně dobrý výsledek, velká gratulace!!!!!!!!

     
  • At 2:18 PM , Anonymous Anonymous said...

    Gratulace, Kačenko. Zvládla si to a teď se bude papat a papat, aby byla síla, až budeš zvedat na našich závodech. :) Oki? :)
    Monika

     
  • At 3:47 PM , Blogger Kathy said...

    Děkuju vám všem, jsem moc ráda, že na MS světa jsem mohla jet právě já, byla to pro mě obrovská zkušenost a zážitek!Konkurence byla, ale jsem moc ráda, že byla taková jaká byla, pže o to víc mám chuť se připravit na příští rok!!Každopádně super výlet, super lidi!Já si tam moc i za tak krátkou chvíli odpočinula!
    S tou silou Monule moc nevim, uvidime , v jakem stavu telo bude za pár dní, dám mu to, co si samo vyžádá..ale určo plánuju jít k vám do týmu, jestli mě vezmete:)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home