Kate's Journal

Wednesday, July 16, 2008




Ahojda všem:o) Dneska dopoledne jsem se vrátila z týdenní dovolené na Djerbě. Musím říct, že jsem si maximálně odpočinula, jak od tréninků, od dietního jídla tak i od denodenních starostí a myšlenek.....Vrátila jsem se dobitá energií a připravena na další podzimní přípravu. Po tom týdnu, kdy jsme s Lůcou jenom jedly a vyvalovaly se na sluníčku se na to i celkem těším:) Kalhoty mi začínají být opět těsné.:)uff..
Nejenom, že jsem jedla, válela se, ale projela jsem se i na velbloudech, na koni, řádila na skůtru, zůčastnila se několik her na hotelu a především se zdokonalila v moji francouzštině...což bylo moc příjemné jak pro mě, tak i pro místní :) Pže místní mluví arabštinou, z které jsem se naučila asi jen tři věty a francouzštinou...kdyby mi někdo nabídl prodloužení ještě o jeden týden, bez váhání bych řekla ano, ikdyž jsem z počátku byla jiného názoru..:) Je tam přeci jen trochu špinavo a místní pánové se neobejdnou bez poznámek, když kolem nich procházeji dvě fešandy....Bylo to pro nás trochu takové tabu, ale nezbylo nám nic jiného než si zvyknout:)

Chtěla bych jen poděkovat Lucince, že se mnou jela, pže jsem se opravdu bavila!!:)
Luci bylo to fajn!!!A řekly jsme si, že se brzy vydáme opět na další společnou dovolenou nejlépe opět na Djerbu :)


5 Comments:

  • At 1:13 PM , Anonymous Anonymous said...

    Tak tě vítám doma zase ve tvrdé realitě.Z fotek z tebe ta pohoda úplně čiší, teď budeš mít energie na rozdávání.....

     
  • At 1:26 PM , Anonymous Anonymous said...

    Moc hezké, hlavně ty pusinky, děvčata... : )))
    No, a už nás tu budeš tedy zase válcovat těma výkonama??? : )))
    Monika

     
  • At 5:37 AM , Anonymous Anonymous said...

    Kyptová vacations?
    I no can read what you pots ,but i think is something how vacations xD
    If you want amazing vacation travel to Brasil!
    Yes,yes!

     
  • At 1:03 PM , Blogger Kathy said...

    To si piš Móňo:)Jen teďka jsem dost slaboučká, už čtyři týdny téměř skoro nic nedělám..ale od pondělka začínám už i s přípravou na podzim..

     
  • At 8:26 PM , Anonymous Anonymous said...

    opravdu moc krásné palmy!!!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home