Kate's Journal

Monday, July 28, 2008

Dnešním dnem jsem opět začala s dietkou, každopádně už bylo na čase, pže jsem se začala až moc kulatit:o) To jídlo je fakticky droga, tedy alespoň moje!Nikdy nemám dost...:o)Co se týče váhy, tu raději nechám utajenou.....nejen pro vás, ale i pro sebe, nemám ani tu odvahu si na ni stoupnout....
Vzhledem k tomu, že příští víkend bych si chtěla zazvedat na benchi, pořádaný boleslavským oddílem Gate of Power, tak by to chtělo trochu potrénovat, síla po MS se vrací, ale jde to sakra pomalu...minulý týden po příjezdu z dovči jsem nezahálela a trochu již benchík trénovala.....

Dnešní trénink benche:
10opak/45kg
8opak/55kg
6opak/65kg
3opak/70kg
3opak/75kg
3opak/80kg
3opak/85kg
3opak/90kg

Ve středu budu muset zkoušet triko, které jsem na sobě od republiky neměla.....to bude zase bolet..:/
Pár foteček otesánka Kačenky, foceno samozřejmě mobilem, tak nic moc kvalita...to jen pro představu jak vypadají teď moje svalíky:)

10 Comments:

  • At 9:56 PM , Anonymous Anonymous said...

    I cannot comment the text, unhappyly not yet I understand Czech, but I can comment the photos that I see.
    The beauty is fantastic that I find in them. I adored the first photo where I can sail in the blue one of the oceans of your eyes.
    You are pretty. I have much luck of being able to see something so pretty it leaves that me, for some reason, happy.
    Thanks for existing Kyptová!

     
  • At 7:36 AM , Anonymous Anonymous said...

    Kačenko, aby jsi se do toho trika benčovacího vůbec vešla... : )
    A píšeš 3x90??? No, takže to vidím tak na 110-115 v triku... Ach jo...Ale zase aspoň vyhraje boleslavanda...
    P.S. Konkurenci mít ale budeš v podobě Libušky (v týdnu dala 125kg)... : )
    Monika

     
  • At 12:23 PM , Blogger Kathy said...

    Ahojky Monule, mno, abys vedela, ja ani nepocitam s tim, ze bych mohla vyhrat, pze na bench od republiky netrenuji, a pochybuji, ze to ted behem dvou tydnu dozenu....jen si to chci zkusit, zadne super vykony necekam:o)A Libušce to přeju, určitě maká jak divá:o)

     
  • At 3:06 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ahoj Káti,
    mám pocit, že až přijedeš si ke mě zacvičit, tak mi všeci kluci buď to padnou na zadek nebo radši rovnou utečou :oD
    Vypadáš pořád suprově!!!
    Lentilka

     
  • At 7:03 PM , Blogger Kathy said...

    Díky Leni!!Těším se na tebe!!Moc...písni mi jaký víkend nebo týden by se ti to nejvíc hodilo, kdy máš relativně víc času než obvykle a já si tu návštěvu nějako naplánuji:o)

     
  • At 8:27 PM , Anonymous Anonymous said...

    Zdravíčko :D U fotek píšeš foceno mobilem,ale mám pocit že je to i upraveno Photoshopem :D Nebo se pletu?Nic ve zlém =)

     
  • At 8:45 PM , Blogger Kathy said...

    jen trochu hratka s ostrosti, ktera stejne byla k nicemu, nic jineho....co jineho dle tebe je jeste upravene?

     
  • At 9:17 PM , Anonymous Anonymous said...

    Řek bych že je ta fotka stranově obrácená ;).Soudě podle nápisu adidas.Můj telefon tohle nedělá :P
    Jinak respekt,pěkny ručičky,to teda čučim.
    _m_(O.O)_m_

     
  • At 9:27 PM , Blogger Kathy said...

    to bude asi tim, ze mam predni i zadni fotak, coz znamena, ze tohle je foceno stranou, kde je displej:)ted jsem to zkousela a mas recht, ze focene zadni stranou je ta fotka jina:)

     
  • At 9:58 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ahoj Katy jestli takhle vypadá otesánek tak to teda vypadá dobře,takovyhle svali nemám ani já a to su kus chlapa.Co se ale musí nechat tak vypadáš móc dobře zdarec Ondra.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home