Kate's Journal

Monday, December 17, 2007



Nebýt dneska Luďka, tak bych snad ani cvičit nešla....díky Lůďo!!!fakt jsem si dobře zacvičila, mít já ještě lepší náladu, tak to nemá chybu:)

Přítahy vč k pasu 10/50 10/60 10/60 10/70 8/70
Přítahy jč k pasu 10/28 10/28 10/35 8/35
Stahování kladky na široko 4x8-12
Stahování kladky "V" držák 4x8-10
Extenze 3x12

Francouzský tlak s Ez 12/27 10/37 8/47 6/47
Úzký bench 10/60 8/70 6/80 6/80
Stahování lana 3x10

Přítahy nohou ve visu 3x15
Zvedání pánve 3x10
Sed leh 3x10
Zkracovačky na míči 3x10

4 Comments:

  • At 7:48 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ono to sem asi, nebo určitě, nepatří...ale zkusil jsem dnes takovou zvláštní věc, a chtěl bych ji sem napsat...potkal jsem někoho, zvedl jsem hlavu a usmál jsem se...když něco člověka trápí a bolí, tak se dokáže usmát, ale je to takový smutný, nucený a protrpěný úsměv...já jsem se ale usmál až tam někde z hloubky, od srdce...a ten člověk se k mému překvapení usmál úplně stejně, stejně "silně", můžu-li to tak nazvat...a já jsem se najednou cítil...dobře...pak jsem to zkusil zase a ono to fungovalo pořád stejně...smál jsem se a připadal si jako blázen, ale jak se mi ten srdečný úsměv vracel, dělalo mi to takovou krásnou radost...a já si řikám, jak málo je vidět srdečných úsměvů, zvlášť teď, ve všem tom předvánočním bláznění...srdečný úsměv...už vím co to znamená, a jak je to úžasné...:-))))))

     
  • At 9:03 PM , Blogger Kathy said...

    Já pořád říkám, že těch úsměvů ze srdce je tak málo...ale když ho zažiješ..je to úžasnej pocit:)

     
  • At 10:22 PM , Anonymous Anonymous said...

    Jo,jo Luděk to je tahoun :-)

    Alby

     
  • At 8:50 AM , Anonymous Anonymous said...

    No není žasný, jak se shodneme? :-)
    Tak už to jede, ale je to nějaké pomalé...nebo aspoň u mě doma...koukni se...www.romanmarsalek.cz

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home