Kate's Journal

Saturday, May 30, 2009

6 Comments:

  • At 11:17 PM , Anonymous Anonymous said...

    asi se přihlásím :DDD...

     
  • At 11:49 AM , Anonymous Limitied said...

    Už se nám to krátí co? :)

     
  • At 4:42 PM , Anonymous Anonymous said...

    chtělo by to nové fotečky do fotogalerie...ať posoudíme tvojí aktuální formu :DDD

     
  • At 9:02 AM , Blogger Lentilka said...

    Ahoj Káti, příště budu radši držet hubu a překvapím Tě až na místě, odjíždím na dva víkendy pryč :o(, místo těhotné kolegyně, která začíná mít porodní komplikace :o/, jdu se vztekat!!!
    SAKRA a přitom to letos bude zajímavé, konečně budeš mít řádnou konkurenci, koukala jsem, že tam bude Lada P., hmmm... držím pěsti :oD, milášku !!!
    Hele a pak mi když tak písni sms, jak jsi dopadla, ju? papa

     
  • At 9:32 AM , Anonymous Anonymous said...

    mě taky kdyžtak písni, ju :)

     
  • At 2:02 PM , Blogger Kathy said...

    Aktuální formu najdete pouze v members...nová fotogalerie až po závodech...:o)Jinak Leni no co se dá dělat...co se týče konkurence, nebojím se...i kdybych byla druhá třetí, pro sebe jsem už vítěz teď...neříkám, že placka by nebyla dobrá...ale já si ten den jedu užít a bavit se...žádnej stres ne?:))Každopádně lásečko moje, písnu...:)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home