Kate's Journal

Sunday, May 17, 2009

Příprava na MČR 6.června 2009 ve Frýdlantu vesele pokračuje:o)Máme to za pár, tak to musíme dotáhnout do konce, ikdyž je to boj...Není den, kdybych neřekla slova typu "nato nemám", "to už nedám", "s...u nato už"!:o) věty na denním pořádku..chudák Ondra..je má nejen k snídaní, jako předkrm před obědem, ale i k obědu, večeři, před spaním:o))
Čím víc se to blíží, tím víc bojuju sama se sebou...dyť to jsou už jen tři týdny proboha, Kačeno, prober se...

Sedím tu před pc a čumím jako puk, nejsem schopna ničeho...ani normální komunikace, jsem poslední dobou na přez držku..:o))dotyčný ví, o čem mluvím...nedokážu ani odpovědět na stovky mailů, které zahlcují moji emailovou schránku, a pochybuju, že se k tomu ještě někdy dostanu, pže po závodech toho budu mít plné brejle a budu lítat nejspíš, když ne v práci, někde venku a užívat si konečně sluníčka a ne jen prostředí posilovny...bože, tolik se nato těším!!!!

V sobotu jsme se byli podívat v Jihlavě na závodech, musím říct, že ačkoli jsem se ten den trápila na nule...ten den jsem si užila...tolik znamých tváří, všude panovala dobrá nálada...

7 Comments:

  • At 8:32 AM , Blogger Lentilka said...

    Kačenko drž se !!!! Držíme Ti všichni pěsti. Teda já pěsti a moji čmuchači tlapky :oD
    Jen mě pěkně nasr.. ten víkend :o(
    jsem měla po náladě. Tak snad jindy. Tak se drž koťátko naše :o)

     
  • At 8:46 AM , Blogger Kathy said...

    Děkuju beruško!!Jo teda, taky sem byla pěkně naštvaná:o))kdybych věděla, že tam budeš, tak přijedu snad i kvůli tobě v neděli:)
    DO Frýdlantu se chystáš?Asi ne, viď?Je to docela štreka:O(

     
  • At 1:53 PM , Anonymous Anonymous said...

    Kačko když na to nemáš tak se do toho "neser".... ani nevíš kolik človek zmuže a muže když chce... ono je prima nekdy si valet pupek to ok ,ale mrkni na ty co to vzdaliá a zustali u vyvalovaní.... bud sluníčkem na obloze mezi vyžratýma berani...

     
  • At 2:05 PM , Blogger Kathy said...

    máš pravdu....

     
  • At 2:47 PM , Blogger Lentilka said...

    :o( nebudu Káti, no. Už jsem měla dva víkendy volné a kdybych řekla, že chci ještě, tak mě asi zatlučou do země :o(

     
  • At 1:52 AM , Anonymous Vin49 said...

    Where are the 'teasing' videos in your members site, have it been moved to a clips4sale store?

     
  • At 7:23 PM , Anonymous Vin49 said...

    Why don't you asnwer anymore??

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home