Kate's Journal

Monday, July 23, 2007

Vítám váš všechny v novém týdnu, který nám začal sluníčkově :) Právě jsem přiběhla...byla jsem si trochu rozproudit krev 6 km....sama sebe jsem překvapila,že jsem to vůbec uběhla, tedy spíš udýchala, ono běhat s tou váhou, co teď mám, není jentak:)

Připíši ještě včerejší trénink zad, tricáčků a bříška.
Začala jsem opět 30 min. kardiem. Pak to bylo veslování 4sérky po 10 op, mrtvé tahy s jednoručkami (28kg) 4 sérky po 10op. , přítahy jednoruček k pasu( 28kg) 3 sérky po 8-10op., následovalo stahování kladky podhmatem 3 série po 10op. a nakonec stahování kladky na široko opět 3 série po 10op.
Tricáčky jsem dala jen lehce, tentokrát jsem začala stahování kladkou 4 sérky po 10, francouzský tlak s jč (24kg) 4 série po 10, kick-back 3 sérky po 10.
Bříško: metronomy supersérie se sedy lehy s vytáčením. 3 série, přítahy kolen k pasu v supersérii se sedy lehy a nakonec zkracovačky na fitballu.
Včera jsem taky zkoušela mrtvolku až na konci tréninku, pže kluci tam zas vyváděli:)) a mě to samo nedalo, tak jsem se k nim vetřela....a padla maximálka 140kg čistě....dokonce i bez háků:) Takže spokojenost:))

Dneska se chystám na nožky a ramena. Trénink sem písnu až večer po tréňasu.

Kdyby se někdy někdo chtěl připojit, ozvěte se....Momentálně jsem v Mladé Boleslavi, ale po dohodě je možná i Praha.

4 Comments:

  • At 5:03 PM , Anonymous Anonymous said...

    a kolik ze to vazis ?

     
  • At 6:35 PM , Blogger Kathy said...

    73kg....no panejo, myslela jsem si, že méně:)

     
  • At 11:33 AM , Anonymous Anonymous said...

    tak to ja bych se nekdy pridala moc rada :o)

     
  • At 7:54 PM , Blogger Kathy said...

    tak se mi ozvi a domluvíme se:)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home