Kate's Journal

Friday, July 20, 2007

Přidám sem včerejší trénink nožek a ramen ve fitku Aminostar v Praze 10. Šlo jen o lehký trénink, protože v tom vedru bylo ve fitu nedýchatelno, ale nakonec jsem to zvládla:) Na úvod jsem si dala 30 min kardia. (původní plán byl 10 min, ale včera mě na chvíli opustil duch lenosti, tak jsem toho hnedky využila:))
Poté jsem začala předkopáváním 5 sérek po 15 opakováních, pak jsem se přemístila k multipressu, kde jsem dala 3 série dřepů po 20 op. 3 série se 65kg, dále legpress opět 3 série po 15 op. se 160 kg, tady již nožky pálily jako pes.....no a zakončila jsem nohy zakopáváním vleže 5 sérií po 12 op....neměla jsem chuť zvedat velké váhy, tak jsem si dala teméř na všechno víc opáček s lehčí váhou.
Ramena jsem začala tentokrát tlaky na multipressu 4 série po 12-10-8-6 op....55kg, poté tlaky s jednoručkami vsedě 3 série po 8-6-6 op. s 20kg, následovalo upažování vestoje 4série a upažování v předklonu 4série po 10 op.

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home