Kate's Journal

Thursday, July 12, 2007

K dnešnímu tréninku.....dneska to byl hrudník a lehce ramena a bříško:)
Skvělý trénink....s Tomíkem z fitness Aminostar, kde nyní trénuji, si vždycky super zacvičím. Začali jsem benchem, kde jsme dali 5 sérek začli jsme na 50kg a já skončila na 80kg ve čtvrté sérii sama 3 opáčka, 5. série pokus o 90 kg.....no ani jednou sama:), Ale věřím, že časem se vyšplhám i na tuto váhu:)), poté jsme dali tlaky na šikmé s jednoručkami 4 série po 12-8 opakováních s 20-25-30-30 kg, tlaky na stroji 3 sérky po 10 op., nakonec rozpažování na šikmé přes kladky 4 sérky po 8-12 op..
Ramena jsem si odjela již sama, vzhledem k tomu, že šlo jen o lehký trénink, tak to bylo 4 série upažování v předklonu s 5 kilovkama, 4 série upažování ve stoji s 8 kg, předpažování s lanem přes kladku 4 série, poté moje oblíbené kroužky po 30 opakováních......
Bříško...klasické sedy lehy na zemi, poté zkracovačky na empiru, zakončeno se sedy lehy zároveň se zvedáním pánve ke stropu......vše do maxima....
Trénink jsem zakončila 3O min. během....
Super trénink, super atmoška, co víc si přát:)

1 Comments:

  • At 9:15 PM , Anonymous Anonymous said...

    :) a mohla bys nekdy popsat i tvuj tezsi trenink ?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home