Kate's Journal

Sunday, October 04, 2009

Poslední den v Californii

Všechny vás opět zdravím ze sluníčkové Californie, zítra již odlétáme dom....Na jednu stranu se domu těším na druhou moc ne...:o)))Ale už mi všichni moc chybíte!!takže na pár měsíc se otočím dom, všechny vás zulíbám:o), obejmu, rozdám několik úsměvů, dobré nálady a pak plánujeme nejspíš návrat zpět!!
Strávit Vánoce tady by bylo moc fajn!:)Maminko promiň, ale až se tu víc usadíme, slibuji ti, že strávíš jednou nejhezčí prázdniny ve svém životě!!:)

V sobotu se zlatíčka uvidíme v Brně...sice jsem koukala, že nás moc nedorazí, ale možná líp pro nás, alespoň na sebe budeme mít víc času:o)

Pro ty co by rádi věděli co mám v plánu v příštích měsících....žádné závody neplánuji...mám v plánu pracovat, věnovat se více rodině, přátelům a soamozřejmě osobnímu rozvoji.
To jestli vyjde závodění příští rok, to je ve hvězdách.....Každopádně cesta na Arnold Classic a Olympii 2010 je samozřejmostí..:)

3 Comments:

  • At 8:45 AM , Anonymous Anonymous said...

    .. ja tomu nerozumím ... ackohol už nemusím a líbi se mi vyrysovaná svalnatá Kačenka ... čauky m.p.

     
  • At 9:30 AM , Anonymous Anonymous said...

    .. po malém zamyšlení jsem si spomenul že kvantita foteček nikdá nenahradí kvalitu ... ale i tak poteší ... tot vše ... č.m.p

     
  • At 11:35 AM , Anonymous 4sur1 said...

    Hi thanks foor posting this

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home