Kate's Journal

Tuesday, September 29, 2009

Poslední den v Las Vegas...

Všechny vás zdravíme z poměrně slunečného LV...40stupňů přes den je tady v tuto dobu prý úplně normální..:)Ale já mám ráda sluníčko, takže mi to vůbec nevadí..
Dnes jsme podnikli nejspíš poslední focení v Red Rock s Danem Rayem..Nádherná příroda...to se jen tak nevidí...

Dneska si ještě projdeme město..a zítra zpět směr Antioch (San Francisco), kde pobudeme ještě týden..

Olympia show neměla chybu...užili jsme si i sobotní áfter párty:O) kde jsem měla možnost potkat moc príma lidiček, milovnící ženských svalů by asi padali do kolen, pže kam se člověk podíval tam to byl samej sval:O))).....po 15 panácích tequily jsem uměla anglicky jako nikdy dřív předtím:D:D:Dtakže sem se i dobře bavila:) navíc hrál můj oblíbený dj Paul Oakenfold..

Horší o tom bylo sobotní focení v 11 ráno, ale nakonec jsme to všichni zvládli:))

tak vás ještě jednou všechny zdravím a my letíme na trénink a pak do města.....:)


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home