Kate's Journal

Thursday, September 03, 2009

Lidičky ikdyž sem nepíši tréninkový blog a téměř žádné nové info..trénuji stále tvrdě:o)stále jsem na mase na vodě, pufované rýži a zelenině:D:Dnic nového se u mě nezměnilo, vdávat se zatím nehodlám a mít děti už tuplem neplánuji....jasnej cíl je...ehm..ten je vám určitě všem jasnej:))kdo mě zná, určitě hned ví!!

8. září odlétáme na měsíc do Californie (San Francisco, LA, Las Vegas - juknout na Olympii)
V průběhu našeho pobytu, občas přihodím nějaké info z naší dovolené..
Těším se až si odpočinu a budu měsíc chvíli mezi svejma...:))snad chápete..:D:D

Jináč po návratu se na váš všechny těším v říjnu v Brně...na našem druhém srazíku...kde si společně zas zatrénujeme, zamlsáme, zajdeme na bowling nebo někam zatančit:))a kde se podělíme o naše zážitky z USA!

Všichni co jste v přípravě na podzimní závody, držím palečky!!na všechny mé klienty/ky, co tu budou měsíc beze mě, budu na dálku dohlížet:o), všichni mi slíbili, že budou pokračovat v makání!A myslím samozřejmě na váš všechny, co jste tu stále se mnou, co mi pomáháte jít dál a dál...díky vám je všechno snazší!!
Mějte se rádi!!

S těmi co se neuvidím teď v sobotu na benchi, tak nashle v říjnu!!:)

vaše Kathy

1 Comments:

  • At 8:43 PM , Anonymous Anonymous said...

    Pěkně si to napsala Káťo, tak snad spolu zacvičíme v říjnu. Měj se hezky a užij si to v USA :) Roman N. PS: Jinak budu taky samozřejmě dál makat!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home