Kate's Journal

Saturday, September 05, 2009

2. Ročník mezinárodní pohárové soutěže v BENCHPRESSU o pohár hejtmana Středočeského kraje - Mladá Boleslav 5. 9. 2009

S výkonem 140kg jsem si donesla domů krásné první místo!!Díky Romí za super závody, super slezinu....všichni sme se dobře bavili...a díky tvým závodům jsem se setkala opět se spousty mými kamarády..................já si dnešní den vážně užila!!Díky
Největším překvapením, které mi skoro vyrazilo dech byl Kuba, kterého jsem neviděla snad sto let a který se přijel za mnou podívat!!Mazeeeeeeeeeeeeeeec!!!:o))
Děkuju všem co mi fandili!!Tomíkovi za super společnou exibici!:o)

A tady důkaz toho, že i lifterky mohou být kočky:o)

9 Comments:

  • At 8:21 AM , Blogger Unknown said...

    Já ti moc děkuju Kačenko, potěšilo mě to a moc. Byly chyby a to mně vůči závodníkům samozřejmě trápí, ale snad to berou sportovně...
    Jinak gratulace k super výkonu, díky za exhibici, moc se Vám to s Tomem povedlo, byli jsme nadšený!!!
    Měj se krásně a užij si tu AMERIKU!!!

     
  • At 8:52 AM , Blogger Kathy said...

    Nelámej si s tím už hlavu!!Příště víš, naco si máš dát pozor...chybama se člověk učí...ale to ty víš...takže užij si ten pocit, žes vůbec dokázal něco takového zorganizovat...málokdo by to uměl!!!U mě jsi třída!!!

     
  • At 8:00 PM , Anonymous Tom said...

    Snad se nikdo nebude zlobit, když zde uvedu adresu reportu od Romana Maršálka:

    http://nabba-czech.cz/?p=1372

    P.s.: Jinak Kathy gratuluji a měj se krásně a žij:-)

     
  • At 10:28 PM , Blogger Kathy said...

    Díky Tome!!:**

     
  • At 10:40 PM , Anonymous Anonymous said...

    Romane, taky díky, napsala jsem ti pod NABBA článek. Bylo fajn tam být, pokecat, setkat se.
    Myslím že kdo je skutečný sportovec, tak nedostatky sportovně bere....
    Supr že tam bylo vůbec i tolik lidí z NABBA :) Ráda jsem všechny viděla mimo dietu a zákulisí :)

    Lada

     
  • At 2:02 PM , Anonymous m_i_k_e said...

    Super výkon Katko, klobouk dolů ;-)

     
  • At 2:15 PM , Anonymous Petka said...

    Gratuluji, jses nejlepsi a uzij si Ameriku :-)

     
  • At 6:47 PM , Blogger Kathy said...

    Děkuju!!:o)

     
  • At 10:13 PM , Blogger Jan Zelinka said...

    Přidávám menší vidko, který jsem ze soboty udělal :o) sorry Kačko, že tam nejsi, ale nestihl jsem tě :-(
    odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=uN6ln_JLlhg

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home