Kate's Journal

Wednesday, June 17, 2009



Příprava na MS byla velkou zátěží nejen pro moje tělo, psychiku, mé okolí, ale i pro moji peněženku :o) Chtěla bych touto cestou poděkovat všem, co to se mnou vydrželi, akceptovali moje nálady, moji nervozitu, naštvanost, nevrlost...občas tu a tam nějakou tu nadávku...apod...Ondrovi, zato, že kolem mě běhal, fotil, točil, ikdyž jsem ho párkrát poslala už někam..:o)akceptoval, dalo by se říct, můj dvouměsíční život v posilovně a to, že se točilo jen všechno kolem mne.....


"Teď dokončím to, co jsem v tvojí přípravě nedokončil" :O))


také moji rodině, především mamince a jejímu přiteli, která se neustále starala, jestli všechno mám a jestli něco nepotřebuji:)Kujuu mami a Jirko!!

Moje velké dík patří též Petru Pikovi a panu Štikovi, majiteli Perso Fitness, kteří mi umožnili ty nejlepší podmínky pro moji přípravu v jejich posilovnách. Též Radimovi Niederlovi, majiteli firmy Madmax a zástupci firmy Better Bodies!!

4 Comments:

  • At 8:47 AM , Anonymous Anonymous said...

    Fakt smekam. Si nejlepsi. Nicmene, tvuj milasek taky neni k zahozeni :)
    Kazdopadne gratuluju.
    Tva vecne zavistiva obdivovatelka ;)

     
  • At 6:31 PM , Anonymous v49 said...

    Is that your parents?

     
  • At 7:54 AM , Blogger Kathy said...

    yes that is my parents:)

     
  • At 3:10 PM , Anonymous V49 said...

    They must be very proud of you!!
    Their daughter, the world champion bodybuilder :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home