Kate's Journal

Sunday, January 11, 2009

Víte….svět je moc velký na to, aby po něm člověk mohl bloudit sám a život je moc krátký na to, aby mohl být celý zaměřen pouze na práci, peníze či budování EGA. Každý z nás nejspíš hledá realizování v jistých činnostech, hledá možnosti jak zbohatnout, hledá možnost jak se stát někým kdo má u svého jména slovo in, ale hledají všichni to, co je opravdu důležité?

Hodně z nás se ztrácí každý víkend v hospodách, hledá příležitostný sex který pro něj může být malým příslibem lásky. Lidé toho dělají opravdu hodně. Každý si snaží najít svůj prostor, kde si bude moci připadat svým pánem a šťastným…ovšem hodně lidem z nás unikají fakta, která se mnohdy nachází přímo za horizontem psacího stolku či pohledu z postele.

Hledáme svůj ‘lifestyl’ daleko za hranicemi domova ale mnohdy zapomínáme na to, že největší a nejkrásnější součástí našeho životního stylu je domov samotný. Většina z nás je doopravdy zaměřena na hledání lásky mimo domov. Možná každý z nás ví, že ho rodiče mají rádi, ale říkáme právě tomuto citu láska? Nepřijde to většině z nás jako ‘divnost’, když říkáme vztahu s rodinou láska.

Tedy kdo není milován osobou, které dnes říkáme slečna, dívka, holka a dalšími jinými výrazy pro přítelkyni, říká že k němu nikdo nechová lásku. Ale ve většině případů to není pravda. Láska je pocit, který můžete chovat ke každé osobě. Ke svému příteli, kamarádovi či sourozenci. Láska je přirozený cit, který ovšem neznamená pouze vášeň, polibky či sex.

Láska je věc, bez které doopravdy nejde žít. Je někdo z Vás, kdo tento článek čte bez vztahu se svou dívkou? Určitě ano. Zeptejte se tedy: proč žiju? Bez lásky nejde žít! Potom Vám tedy MUSÍ dojít, že láska opravdu neznamená jen partnerský vztah s ženou či mužem. Nebojte se svým přátelům říci: mám tě rád!

Každý by nejraději slovo ‘rád’ slyšel v souvislosti se svou osobou stokrát, tisíckrát. Pomozte mi udělat svět krásnějším. Pojďte šířit lásku a a city jí podobné. Jděte ke svému sourozenci a povězte mu: jsi skvělý člověk, mám tě rád. Svět je pouze v našich rukou, neovládá ho amerika či al-kaida…ovládáme ho pouze my. My všichni. Působením lásku můžeme zmírnit i nejhorší nemoc - můžeme zajistit produkci endorfinu a tišit bolest. I nejhorší člověk se může při dávkách lásky změnit. Není pávě láska to nejdůležitější? Možná říkáte že štěstí, ale obě věci spolu souvisí naprosto stejnou měrou.

5 Comments:

  • At 7:28 PM , Anonymous Anonymous said...

    Víš, člověk lásku nevidí, dokud ji neztratí. Vše kolem sebe bere jako samozřejmost. Já mám babičku, která je na tom zdravotně velice špatně. Dokud byla doma, tak člověk to nějak neřešil. Teď přestala chodit. Je delší dobu od nás pryč. A teď mi teprve dochází, jak mi chybí, a hlavně to, že jednou nebude. Že až zase budu mít nějaký trable, nebudu si mít komu dát hlavu na klín, a slyšet, že to bude dobrý. Ale to je život. Možná proto lidi ztrácíme - pro vědomí, jak nám v životě chybí, a co pro nás znamenali. H.

     
  • At 8:10 PM , Blogger Kathy said...

    Hanule to jsi hezky napsala.....jak jsi natom ty?Nezajdem na kafco?

     
  • At 9:35 PM , Anonymous Anonymous said...

    Už jsem relativně v pohodě - alespoň po zdravotní stránce:-)Já jsem v Bolce denně, můžeme kdykoliv. Budu ráda a těšit se.H.

     
  • At 11:23 PM , Blogger Kathy said...

    Děkujeme Jitu za link...btw. hezké fotečky:)

     
  • At 9:50 PM , Anonymous Anonymous said...

    Tohle mi opravdu mluvi z duse.
    I nove zahlavi je super:)
    A.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home